مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش

حضور ۴۰ هیئت عالیرتبه تجاری خارجی در نمایشگاه‌های صادراتی ایران

حضور ۴۰ هیئت عالیرتبه تجاری خارجی در نمایشگاه‌های صادراتی ایران رئیس سازمان توسعه تجارت ایران گفت: در نمایشگاه‌های توانمندی صادراتی ایران که در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود، میزبان ۴۰ هیئت عالیرتبه تجاری و ۶ وزیر خواهیم بود.
تاریخ انتشار: ۱۷:۵۸ - ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 12
کد خبر: ۲۱۸۱۸۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ مهدی ضیغمی رئیس سازمان توسعه تجارت ایران در نشست خبری ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اظهار داشت: با برگزاری این نمایشگاه مسیر تجاری ایران را تغییر خواهیم داد. بر این اساس به دنبال توسعه عرضه کالاهای غیرنفتی و گسترش روابط با دیگر کشورها هستیم.

وی افزود: در نمایشگاه امسال علاوه بر کشورهایی که از گذشته با‌ آنها ارتباط مناسبی داشتیم، به دنبال توسعه روابط با کشورهای شرق آسیا، آمریکای جنوبی و لاتین، کشورهای آفریقایی هستیم که امیدواریم از تجارت با آنها بازخورد مناسبی نیز به دست آوریم.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه با توجه به استقبال زیاد تجار خارجی، ما با مشکل کمبود هتل برای اسکان آنها مواجه هستیم، افزود: امیدواریم که 3 تا4 هزار تاجر خارجی از این نمایشگاه بازدید کنند.

ضیغمی تصریح کرد: ظرفیت مناسبی در بخش‌های پتروشیمی، معدنی و ... برای عرضه به تجار خارجی وجود دارد. امیدواریم برگزاری این نمایشگاه منجر به افزایش صادرات غیرنفتی کشور شود.

وی ادامه داد: مقامات خارجی زیادی علاقه‌مند به حضور در این نمایشگاه بودند. بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده میزبان 40 هیئت عالی‌رتبه و 6 وزیر در نمایشگاه‌های توانمندی‌های صادراتی ایران که در اردیبهشت‌ماه سال آینده برگزار می‌شود هستیم.

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت گفت: در این نمایشگاه تلاش شده که فعالیت‌های دانش‌بنیان ایران در معرض دید بازدیدکنندگان خارجی قرار بگیرد تا بتوانیم تجارت این بخش را افزایش دهیم که ارز افزوده بیشتری نیز برای کشور دارد.

ضیغمی در پایان گفت: با تنوع مقاصد صادراتی ایران می‌توانیم سهم بیشتری از بازارها را در اختیار تجار داخلی قرار دهیم./تسنیم

ارسال نظر
captcha
تحلیل های برگزیده
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار