بازار مسکن کساد است-راهبرد معاصر

بازار مسکن کساد است

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران گفت: ماه محرم، صفر و رمضان برای جامعه ما ارزشمند است و در کشور ما مردم در ماه محرم به خصوص دهه اول آن به فکر خرید مسکن نیستند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۲ - ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 09
کد خبر: ۲۱۸۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ «مصطفی قلی خسروی»، رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران درباره وضعیت بازار مسکن بیان کرد: ماه محرم، صفر و رمضان برای جامعه ما ارزشمند است و در کشور ما مردم در ماه محرم به خصوص دهه اول آن به فکر خرید مسکن نیستند.

 

وی ادامه داد: خصوصا در ماه صفر بسیاری از مردم اعتقاد دارند که نباید خریدی انجام داد. در حال حاضر 55 درصد از تعداد معاملات پایین آمده و حدود 17 درصد از اجاره نسبت به بازه زمانی سال گذشته پایین آمده است.

 

قلی خسروی تاکید کرد: وقتی که از همکارانمان درباره وضعیت مسکن پرس و جو می‌کنیم، می‌گویند خداروشکر اما اگر وضعیت را بخواهیم بررسی کنیم، شاهد یک کسادی در بازار هستیم. امیدواریم با تمهیداتی که مد نظر دولت است قیمت ها پایین آمده و روند کار بهتر شود.

 

رئیس اتحادیه مشاوران املاک استان تهران در پاسخ به این سوال که تمهیدات مدنظر چه چیزهایی هستند، گفت: دولت بیکار ننشسته است. چند وقت پیش وزیر راه نیز گفت که من 400 هزار مسکن خواهم ساخت و هم اکنون در حال هماهنگی با شهرداری و ارگان های دیگر هستند. می‌توان امیدوار بود که قیمت ها پایین تر بیایند.

 

منبع: برنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده