حماس : نتانیاهو راهی جز اعلام شکست ندارد-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

حماس : نتانیاهو راهی جز اعلام شکست ندارد

یکی از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که نخست وزیر رژیم صهیونیستی و ستاد جنگ وی، هیچ راهی ندارند، جز اینکه شکست خود را اعلام کنند.
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۳ آذر ۱۴۰۲ - 2023 December 14
کد خبر: ۲۱۸۵۳۴

به گزارش راهبرد معاصر، اسامه حمدان از رهبران جنبش حماس تأکید کرد که گردانهای القسام به وعده خود عمل کردند و غزه را به گورستانی برای نظامیان صهیونیست بدل نمودند.

 

حمدان همچنین گفت: نتانیاهو و ستاد جنگ وی، هیچ راهی ندارند، جز اینکه شکست خود را اعلام کنند. پس از توقف کامل حمله به غزه و پذیرش شروط ما درباره تبادل اسرا مذاکره خواهد شد.

 

وی خطاب به آمریکا و کشورهای غربی نیز گفت: به فکر آینده غزه پس از جنگ نباشید، بلکه فکری به حال آینده رژیم صهیونیستی کنید. مدیریت نوار غزه نیز یک مسئله داخلی فلسطین است که به هیچ کس اجازه مداخله نخواهیم داد.

 

شبکه خبری الجزیره به نقل از حمدان گزارش داد، حماس از هر تلاشی که در راستای توقف جنگ و آزادی اسرا باشد، استقبال می‌کند.

 

وی در پایان خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی هیچ مشروعیتی در هیچ بخشی از خاک ما ندارد./ فارس

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده