واکنش حماس به آزادی ۴ گروگان رژیم صهیونیستی: این اقدام نشانه شکست است-راهبرد معاصر

واکنش حماس به آزادی ۴ گروگان رژیم صهیونیستی: این اقدام نشانه شکست است

به دنبال آن که ارتش رژیم صهیونیستی از آزادی چند تن از افراد تحت اسارت گروه‌های مقاومت فلسطینی در نوار غزه خبر داد، یکی از مسئولان جنبش حماس تاکید کرد که این اقدام نشانه شکست است و دستاوردی به شمار نمی‌آید.
تاریخ انتشار: ۱۷:۳۶ - ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 June 08
کد خبر: ۲۴۴۳۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ شبکه خبری «الشرق» عربستان سعودی بعد از ظهر امروز (شنبه) در پایگاه اینترنتی خود نوشت که همزمان با حملات هوایی شدید رژیم صهیونیستی به مناطق «الزوایده» و «دیر البلح» در مرکز نوار غزه و ادامه توپ باران این مناطق که جان دست کم ۵۰ شهروند فلسطینی از جمله کودکان و زنان را گرفته، ارتش این رژیم با صدور بیانیه ای، اعلام کرد که در نتیجه آن چه یک «عملیات ترکیبی» در منطقه «النصیرات» در مرکز این نوار خوانده، چهار تن از صهیونیست‌های تحت اسارت جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) آزاد شدند.

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه خود در این باره آورده است: در یک عملیات ترکیبی ارتش، شاباک (سرویس امنیت عمومی) و پلیس (یگان ویژه پلیس) صبح امروز چهار گروگان اسرائیلی به نام‌های نوعا آرگمانی ۲۵ ساله، آلموگ مئیر ۲۱ ساله، آندری کوزلوو ۲۷ ساله و شلومی زیو ۴۰ ساله که توسط سازمان تروریستی حماس از جشنواره (سوپر) نوا در هفتم اکتبر (۱۵ مهر ۱۴۰۲) ربوده شده بودند، آزاد شدند. / شفقنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده