شمار شهدای فلسطینی به ۲۰ هزار و ۴۲۴نفر رسید-راهبرد معاصر

شمار شهدای فلسطینی به ۲۰ هزار و ۴۲۴نفر رسید

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی از 20 هزار و 400 نفر فراتر رفته و تعداد مجروحان به 54 هزار و 36 نفر رسیده است.
تاریخ انتشار: ۱۵:۲۱ - ۰۳ دی ۱۴۰۲ - 2023 December 24
کد خبر: ۲۱۹۹۷۳

به گزارش راهبرد معاصر، وزارت بهداشت غزه، بعدازظهر امروز (یکشنبه)، در بیانیه‌ای از افزایش شمار شهدای فلسطینی در پی حملات رژیم اسرائیل خبر داد.

 

وزارت بهداشت غزه اعلام کرد شمار شهدای فلسطینی به ۲۰ هزار و ۴۲۴ شهید افزایش یافته و تعداد مجروحان به ۵۴ هزار و ۳۶ نفر رسیده است.

 

همزمان با این بیانیه، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه از اعلام کرد ارتش رژیم صهیونیستی از اهالی ۸ محله در مرکز غزه خواسته به منطقه «دیر البلح» بروند.

 

با این حال، دفتر اطلاع رسانی دولت غزه اضافه کرد ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه دیرالبلح ۵ کشتار جمعی انجام داده به‌نحوی که ۲۸ فلسطینی طی ۴۸ ساعت گذشته بعد از رفتن به آنجا شهید و ۸۸ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

 

این دفتر تاکید کرد اسرائیل عامدانه فلسطینیان را مجبور به مهاجرت می‌کند و سپس آن‌ها در آن منطقه مستقیما به شهادت می‌رساند.

 

دفتر اطلاع رسانی غزه در پایان از شهروندان فلسطینی خواست که نسبت به توطئه‌های دشمن آگاه و هوشیار باشند و در عین حال تاکید کرد که آمریکا و جامعه بین‌الملل مسئول جنایت‌های ارتش رژیم صهیونیستی هستند./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار