خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

خبر خوش برای بیمه شدگان تامین اجتماعی/کارگران هم سبد کالا می گیرند

شریعتمداری در خصوص تخصیص سبد حمایتی دولت به بیمه شدگان تامین اجتماعی اعم از کارگران و غیره اظهار کرد که لیست بیمه شدگان اماده و منتظر دریافت بودجه هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 08
کد خبر: ۲۲۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

به گزارش راهبرد معاصر ؛محمد شریعتمداری،وزیرکاردرباره سبد کالای کارگران گفت: توزیع سبد کالا میان بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به پایان رسیده و مرحله بعد شامل بیمه شدگان شاغل در بخش های دولتی و غیردولتی است که کمتر از سه میلیون تومان حقوق دریافت می کنند. به تمامی این افراد سبد کالا تعلق می گیرد.

وی گفت: لیست حقوق این افراد از سوی تامین اجتماعی ارسال شده و به محض دریافت اعتبار خزانه توزیع سبد کالا آغاز می شود.

شریعتمداری افزود: همچنین درصدی از افراد هستند که در هیچ صندوقی سابقه پرداخت حق بیمه ندارند و کمتر از سه میلیون تومان حقوق می گیرند که این افراد سبد کالا شامل حالشان می شود و تا پایان سال در میان آنها توزیع خواهد شد. کارگران فصلی، سربازان، قالیبافان و ... از جمله این افراد هستند.

شریعتمداری در مورد مرحله دوم سبد کالای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گفت: مرحله اول این کار انجام شده و دستورش ابلاغ شده و مابقی مراحل طی خواهد شد و برای تخصیص سبد باید منتظر اعتبار باشیم.

وی در مورد شناسایی افرادی که از درآمد کافی برخوردار هستند و یارانه دریافت می کنند، گفت: در لایحه بودجه دولت شناسایی این افراد به استانداران محول شده که با همکاری وزارت رفاه و تصویب مجلس انجام خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در خصوص حقوق پایین بازنشستگان نیز گفت: این موضوع مورد اعتراض بسیاری از بازنشستگان است زیرا حقوق آنها کفاف زندگی شان را نمی دهد و ما در ایران زندگی می کنیم و همراهی و مهربانی و همدلی ارزشمندتر است و با در نظر گرفتن توان مالی دولت ادعای به حق بازنشستگان را پیگیری خواهیم کرد.

وی در مورد کمیته دستمزد اظهار داشت: این کمیته که زیرمجموعه شورای عالی کار است تاکنون جلسات متعددی را برگزار کرده و حداقل معیشت خانوارها با حداقل دستمزدی که می گیرد مورد رسیدگی قرار گرفته است پس از ارائه گزارش ها در شورای عالی کار دستمزد سال آینده مورد بررسی قرار می گیرد.

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
با سلام جناب اقای شریعتمدار ی واقعا یک میلیون ودویست تومان حقوق کارگر در شرایط کنونی نیاز به رسیدگی دارد یا اقدام فوری
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
1
من یارانه ندارم چراسبدکالاتامین اجتماعی بهم نمیدن درامدم زیردوتمنه چکارکنم کجابرم
علامحسین یزدانپناه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
2
باسلام واحترام.
اینجانب مستعمری بگیر تامین اجتمایی هستم .که از بیمه بیکاری استفاده میکنم .خدا میداند این مبلغی میگیرم .کفاف زندگیمان را نمیدهد.بعداز چند ماهی دیگر ۶۰ ساله میشوم بازنشسته میشوم.دیگر به بزرگی خدا توان کار کردن هم ندارم چونکه ۲ نوبت سگته قلبی کردم .الان هم بالان دارم هر شبانه روز حد اقل ۱۰ عدد قرص باید بخورم شمارا بخدا اگر میتوانید فکری بحالم بکنید خداوند متعال خودش شاهد است (اجرکم الی الله)
علامحسین یزدانپناه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
1
باسلام واحترام.
اینجانب مستعمری بگیر تامین اجتمایی هستم .که از بیمه بیکاری استفاده میکنم .خدا میداند این مبلغی میگیرم .کفاف زندگیمان را نمیدهد.بعداز چند ماهی دیگر ۶۰ ساله میشوم بازنشسته میشوم.دیگر به بزرگی خدا توان کار کردن هم ندارم چونکه ۲ نوبت سگته قلبی کردم .الان هم بالان دارم هر شبانه روز حد اقل ۱۰ عدد قرص باید بخورم شمارا بخدا اگر میتوانید فکری بحالم بکنید خداوند متعال خودش شاهد است (اجرکم الی الله)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
سلام آقای دکتر شریعتمداری پس از ده سال بازنشستگی تازه هشتصد هزار تو مان با داشتن
فرزند دانشجو چه کنم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
سلام میخواستم بگم درسته ما حقوق میگیرم ولی مستاجریم خیلیا خونه دارن ماشبن دارن مغاره دارن ولی ما مستاجرا چی فقط حقوق که اونم برا قسط میره
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار