تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی پیش بینی قیمت طلا و سکه دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / افت بازار طلا در امتداد خوش‌بینی سیاسی آخرین فرصت برای استفاده از طرح رایگان ارتقای ایمنی خودرو‌های خانواده ۲۰۶، ۲۰۷ و رانا آخرین قیمت جدید سکه و طلا امروز یکشنبه ۱۴۰۵/۰۳/۳۱ قیمت جدید محصولات سایپا شرایط واریز وجه ایران خودرو سیزدهمین دوره فروش جزئیات آزادسازی پول‌های بلوکه شده اعلام شد جزئیات افزایش مبلغ کالابرگ و یارانه اعلام شد/ دریافتی چه کسانی تغییر می‌کند؟ دستورالعمل جدید بانک مرکزی برای فروش ارز اربعین؛ دریافت ارز زیارتی نافی ارز مسافرتی نیست /سیاست دلارزدایی ادامه دارد دهک یارانه شما تغییر کرده؟ راهنمای کامل ثبت اعتراض به دهک بندی و استعلام وضعیت خانوار حقوق بازنشستگان کشوری واریز شد؛ اعلام زمان واریز حقوق بازنشستگان جامانده بروزترین و جدیدترین قیمت طلا و سکه امروز یکشنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۵ + جدول تعداد ثبت نام کنندگان قرعه کشی ایران خودرو مشخص شد

خبر خوش برای بیمه شدگان تامین اجتماعی/کارگران هم سبد کالا می گیرند

شریعتمداری در خصوص تخصیص سبد حمایتی دولت به بیمه شدگان تامین اجتماعی اعم از کارگران و غیره اظهار کرد که لیست بیمه شدگان اماده و منتظر دریافت بودجه هستیم.
تاریخ انتشار: ۱۷:۰۴ - ۱۸ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 08
کد خبر: ۲۲۱۶
تعداد نظرات: ۶ نظر

به گزارش راهبرد معاصر ؛محمد شریعتمداری،وزیرکاردرباره سبد کالای کارگران گفت: توزیع سبد کالا میان بازنشستگان سازمان تأمین اجتماعی به پایان رسیده و مرحله بعد شامل بیمه شدگان شاغل در بخش های دولتی و غیردولتی است که کمتر از سه میلیون تومان حقوق دریافت می کنند. به تمامی این افراد سبد کالا تعلق می گیرد.

وی گفت: لیست حقوق این افراد از سوی تامین اجتماعی ارسال شده و به محض دریافت اعتبار خزانه توزیع سبد کالا آغاز می شود.

شریعتمداری افزود: همچنین درصدی از افراد هستند که در هیچ صندوقی سابقه پرداخت حق بیمه ندارند و کمتر از سه میلیون تومان حقوق می گیرند که این افراد سبد کالا شامل حالشان می شود و تا پایان سال در میان آنها توزیع خواهد شد. کارگران فصلی، سربازان، قالیبافان و ... از جمله این افراد هستند.

شریعتمداری در مورد مرحله دوم سبد کالای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد گفت: مرحله اول این کار انجام شده و دستورش ابلاغ شده و مابقی مراحل طی خواهد شد و برای تخصیص سبد باید منتظر اعتبار باشیم.

وی در مورد شناسایی افرادی که از درآمد کافی برخوردار هستند و یارانه دریافت می کنند، گفت: در لایحه بودجه دولت شناسایی این افراد به استانداران محول شده که با همکاری وزارت رفاه و تصویب مجلس انجام خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنین در خصوص حقوق پایین بازنشستگان نیز گفت: این موضوع مورد اعتراض بسیاری از بازنشستگان است زیرا حقوق آنها کفاف زندگی شان را نمی دهد و ما در ایران زندگی می کنیم و همراهی و مهربانی و همدلی ارزشمندتر است و با در نظر گرفتن توان مالی دولت ادعای به حق بازنشستگان را پیگیری خواهیم کرد.

وی در مورد کمیته دستمزد اظهار داشت: این کمیته که زیرمجموعه شورای عالی کار است تاکنون جلسات متعددی را برگزار کرده و حداقل معیشت خانوارها با حداقل دستمزدی که می گیرد مورد رسیدگی قرار گرفته است پس از ارائه گزارش ها در شورای عالی کار دستمزد سال آینده مورد بررسی قرار می گیرد.

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۶
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
کارگر
Iran (Islamic Republic of)
۱۸:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۸
0
1
با سلام جناب اقای شریعتمدار ی واقعا یک میلیون ودویست تومان حقوق کارگر در شرایط کنونی نیاز به رسیدگی دارد یا اقدام فوری
بهمن
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۱۴ - ۱۳۹۷/۱۱/۰۳
0
1
من یارانه ندارم چراسبدکالاتامین اجتماعی بهم نمیدن درامدم زیردوتمنه چکارکنم کجابرم
علامحسین یزدانپناه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
2
باسلام واحترام.
اینجانب مستعمری بگیر تامین اجتمایی هستم .که از بیمه بیکاری استفاده میکنم .خدا میداند این مبلغی میگیرم .کفاف زندگیمان را نمیدهد.بعداز چند ماهی دیگر ۶۰ ساله میشوم بازنشسته میشوم.دیگر به بزرگی خدا توان کار کردن هم ندارم چونکه ۲ نوبت سگته قلبی کردم .الان هم بالان دارم هر شبانه روز حد اقل ۱۰ عدد قرص باید بخورم شمارا بخدا اگر میتوانید فکری بحالم بکنید خداوند متعال خودش شاهد است (اجرکم الی الله)
علامحسین یزدانپناه
Iran (Islamic Republic of)
۰۴:۰۱ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
1
باسلام واحترام.
اینجانب مستعمری بگیر تامین اجتمایی هستم .که از بیمه بیکاری استفاده میکنم .خدا میداند این مبلغی میگیرم .کفاف زندگیمان را نمیدهد.بعداز چند ماهی دیگر ۶۰ ساله میشوم بازنشسته میشوم.دیگر به بزرگی خدا توان کار کردن هم ندارم چونکه ۲ نوبت سگته قلبی کردم .الان هم بالان دارم هر شبانه روز حد اقل ۱۰ عدد قرص باید بخورم شمارا بخدا اگر میتوانید فکری بحالم بکنید خداوند متعال خودش شاهد است (اجرکم الی الله)
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۰
0
0
سلام آقای دکتر شریعتمداری پس از ده سال بازنشستگی تازه هشتصد هزار تو مان با داشتن
فرزند دانشجو چه کنم
مهدی
Iran (Islamic Republic of)
۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
0
0
سلام میخواستم بگم درسته ما حقوق میگیرم ولی مستاجریم خیلیا خونه دارن ماشبن دارن مغاره دارن ولی ما مستاجرا چی فقط حقوق که اونم برا قسط میره
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار