کتائب حزب‌الله عراق: جنایات اسرائیل بدون حمایت آمریکا انجام نمی‌شد-راهبرد معاصر

کتائب حزب‌الله عراق: جنایات اسرائیل بدون حمایت آمریکا انجام نمی‌شد

کتائب حزب‌الله بامداد چهارشنبه گفت که دشمن صهیونیستی بعد از ناتوانی در مقابله با رزمندگان غزه، دست به جنایت ترور دیگری با هدف قرار دادن نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس زد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۵۹ - ۱۳ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 03
کد خبر: ۲۲۱۷۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، گروه مقاومت عراقی «کتائب حزب‌الله» بامداد چهارشنبه در واکنش به ترور شهید «صالح العاروری» نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش مقاومت حماس توسط رژیم صهیونیستی، گفت که این جنایات با حمایت واشنگتن انجام می‌شود.

 

کتائب حزب‌الله طی بیانیه‌ای توضیح داد: «دشمن صهیونیستی بعد از ناتوانی در مقابله با رزمندگان غزه، دست به جنایت ترور دیگری با هدف قرار نایب رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس زد».

 

به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، در این بیانیه آمده است: «جنایت رژیم صهیونیستی مبنی بر ریختن چندین تُن بمب بر سر غیرنظامیان غزه و تداوم حمله به اماکن غیرنظامی در لبنان، و تنش‌زایی خطرناک در سوریه و عراق، نشان می‌دهد که این جنایات بدون حمایت دولت آمریکا با هدف اجرای نقشه‌های شوم خود در منطقه، انجام نمی‌شد».

 

منابع خبری شامگاه چهارشنبه از شهادت صالح العاروری بر اثر یک حمله پهپادی رژیم صهیونیستی در ضاحیه جنوبی بیروت خبر دادند. منابع لبنانی گزارش دادند این پهپاد یک دفتر متعلق به حماس را هدف قرار داد که به شهادت ۳ و زخمی شدن ۱۱ نفر دیگر منجر شد.

 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) با انتشار بیانیه‌ای، رسما شهادت صالح العاروری نائب رئیس دفتر سیاسی این جنبش و دو نفر از فرماندهان القسام را در جریان حمله پهپادی صهیونیستها به جنوب لبنان تأیید کرد.

 

پیش از این نیز «زیاد النخاله» دبیرکل جنبش جهاد اسلامی فلسطین با بیان اینکه شهید العاروری یکی از رهبران برجسته و وفادار مردم فلسطین بود، گفت: «ما هم عزادار شهید العاروری هستیم»./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده