رئیسی و پوتین به ترکیه می‌روند-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

رئیسی و پوتین به ترکیه می‌روند

روسای جمهور ایران و روسیه طی روزهای آینده میهمان همتای ترکیه‌ای خود هستند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۴ - ۱۳ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 03
کد خبر: ۲۲۱۷۹۵

به گزارش راهبرد معاصر، سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان فردا پنجشنبه به ترکیه خواهد رفت. این سفر در راستای روابط دو جانبه و نیز منطقه ای خواهد بود.

 

برگزاری نشست شورای عالی روابط راهبردی به ریاست روسای جمهور دو کشور در دستور کار است. همچنین موضوع جنگ غزه از محورهای رایزنی رئیسی و اردوغان خواهد بود.

 

چند روز بعد از سفر رئیسی، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه به ترکیه خواهد رفت.

 

گسترش روابط دو جانبه و همکاری های منطقه ای، جنگ اوکراین و نیز همکاری های گازی بین دو کشور از جمله محورهای سفر پوتین به ترکیه است.

 

روابط اقتصادی روسیه و ترکیه در حال حاضر بالغ بر 69 میلیارد دلار است که دو طرف به دنبال رساندن آن به 100 میلیارد دلار هستند./ تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار