حمله هوایی صهیونیست‌ها به حلب سوریه-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

حمله هوایی صهیونیست‌ها به حلب سوریه

خبرنگار شبکه «المیادین» از سوریه گزارش داد که مناطقی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی حلب هدف حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۰ - ۲۶ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 16
کد خبر: ۲۲۳۶۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، رسانه‌های عربی بامداد سه‌شنبه از شنیده‌شدن صدای چند انفجار در آسمان حلب واقع در سوریه خبر دادند.

 

خبرنگار شبکه «المیادین» از سوریه گزارش داد که مناطقی در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی حلب هدف حملات جنگنده‌های رژیم صهیونیستی قرار گرفته است.

 

تلویزیون دولتی سوریه نیز اعلام کرد که پدافند هوایی ارتش در حال مقابله با حمله هوایی جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به حلب است.

 

برخی منابع غیررسمی نیز گزارش‌های تاییدنشده‌ای از شهادت چند نفر بر اثر حملات اشغالگران به حلب منتشر کردند.

 

جزئیات بیشتری از این خبر هنوز منتشر نشده است.

 

هفته قبل بود که وزارت دفاع سوریه اعلام کرد رژیم صهیونیستی در حمله‌ای هوایی، نقاطی را در استان دمشق هدف قرار داده که این حمله تنها خسارات مالی به دنبال داشته است.

 

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به صورت متناوب با نقض حریم هوایی لبنان یا از طریق بلندی‌های اشغالی جولان به سمت اهدافی در شرق و شمال غرب سوریه حملات موشکی انجام می‌دهند.

 

دولت سوریه بارها اعلام کرده است رژیم صهیونیستی و متحدان منطقه‌ای و غربی آن از گروه‌های تکفیری تروریستی که با دولت سوریه می‌جنگند، حمایت می‌کنند. ارتش سوریه تاکنون بارها محموله‌های تسلیحاتی و مهمات ساخت فلسطین اشغالی را از گروه‌های تروریستی مستقر در سوریه کشف کرده است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده