سردار نائینی: بانک اطلاعاتی سپاه از رژیم صهیونیستی کامل است مهاجرانی: ناترازی برق به‌طور کامل جبران نشده است عارف: بازسازی منازل آسیب‌دیده در جنگ باید سرعت بیشتری بگیرد سردار شکارچی: ما شکست را بر دشمن تحمیل کردیم لاریجانی: برخی فکر می‌کنند جنگ خاتمه یافته و اقداماتی برای به هم زدن یکدستگی میان مردم انجام می‌دهند/ مسئله هم‌بستگی ملی به هیچ عنوان حاشیه‌ای نیست برنامه ویژه فراجا برای مقابله با تروریست‌ها شهادت یک حافظ امنیت در عملیات مقابله با تروریست‌ها/ هشدار فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه به تروریست‌ها وزیر دفاع: جنگ ۱۲ روزه شکست‌پذیری رژیم پلید اسرائیل را اثبات کرد پزشکیان: نمی‌توانیم تصمیمی بگیریم که بعداً اگر مشکلی پیش آمد بگوییم چاره‌ای نداشتیم؛ باید به فکر عوارض هرتصمیمی باشیم دیدار لاریجانی با خانواده شهید سردار مهدی ربانی واکنش علی مطهری به انتشار مصاحبه اش درباره ساخت بمب اتم توسط ترامپ وزیر کشور: نزدیک به ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار نفر از اتباع غیر مجاز به کشور خود بازگشته‌اند/ برنامه‌ها برای بازگرداندن ۲ میلیون نفر باقی‌مانده هم ادامه خواهد یافت سرلشکر حاتمی: نیروهای مسلح با آمادگی کامل در برابر تهدیدات دشمن ایستاده‌اند پزشکیان: از پشتیبانی و حسن‌نظر مقام معظم رهبری تشکر می‌کنم بازتاب بیانات رهبر معظم انقلاب در رسانه های خارجی

زارع پور: ۳۵ میلیون کاربر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند احراز هویت شدند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: تاکنون بیش از ۳۵ میلیون کاربر در پنجره ملی خدمات دولت هوشمند احراز هویت شده‌اند و برای ارائه خدمات خود از آن استفاده کرده‌اند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۶ - ۲۷ دی ۱۴۰۲ - 2024 January 17
کد خبر: ۲۲۳۸۲۱

به گزارش راهبرد معاصر، عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات امروز (چهارشنبه) در حیاط دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند سال گذشته برای نخستین بار در دولت سیزدهم راه‌اندازی شد، ادامه‌داد: تکلیف دستگاه‌ها این بود که سال گذشته ۳۰ درصد از خدمات خود را به صورت از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارائه دهند.

 

زارع‌پور توضیح داد: امسال در قانون بودجه ۱۴۰۲ چهار تکلیف اعلام شده است. نخست، این که دستگاه‌های باقی مانده به پنجره ملی متصل شوند، دوم اینکه همه خدمات از این طریق ارائه دهند، سوم اینکه همه استعلامات بین دستگاهی برخط باشد و در نهایت ۲۰ درصد خدمات به صورت هوشمند ارائه شود.

 

وی تاکید کرد: هوشمند بودن از نظر ما یعنی خدمات بدون مراجعه حضوری، بدون دریافت مدرک و در لحظه بدون مداخله انسانی انجام شود./ فارس

ارسال نظر