وزیر بهداشت: قانون کشت تریاک تصویب شود ماجرای فوت فرزاد خوش‌برش صفر تا صد آزمون استخدامی نیروی خدماتی آموزش و پرورش فرآیند صدور مجوز رشته‌های تحصیلی تغییر کرد برنامه وزارت آموزش و پرورش برای مناطق محروم سرانجام پرونده متهم فوت شده «محمدمهدی صدیقی» آغاز واریز حقوق آبان ۱۴۰۴ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی محدودیت‌های ترافیکی در برخی از جاده‌های کشور تا ۴ آذر دفترچه آزمون استخدامی سرایداری سال ۱۴۰۴ آموزش و پرورش نحوه ایجاد سوابق تحصیلی و ترمیم نمره برای کنکور ۱۴۰۵ مدارس ابتدایی این استان‌ها چهارشنبه ۲۸ آبان ۱۴۰۴ مجازی شد وزارت بهداشت: پیش‌بینی می‌شود که یک پیک دیگر بیماری‌های تنفسی در پیش داشته باشیم پاسخ پلیس به انتشار محتوای جعلی مرتبط با QR گواهینامه رانندگی سقف پاداش خدمت بازنشستگان دولت ۱۴۰۴ کارمندان و فرهنگیان + نحوه محاسبه پاداش پایان خدمت اطلاعیه مهم برای داوطلبان کنکور ۱۴۰۵ و فرهنگیان شرط آموزش و پرورش برای تعطیلات زمستانی

راه‌اندازی سیستم اطلاع‌رسانی هوشمند در پایانه‌های تهران

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک سوارهای شهرداری تهران با اشاره به راه‌اندازی سیستم اطلاع رسانی هوشمند در پایانه‌های تهران، گفت: امسال حدود ۹ درصد افزایش مسافر داشته‌ایم.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۰ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 22
کد خبر: ۲۲۴۵۹۸

به گزارش راهبرد معاصر،  پوریا علیمردانی با اشاره به اینکه در سال ۹۵ که بیشترین مسافر را داشتیم، حدود ۱۷ میلیون مسافر بین شهری از پایانه‌های تهران جابجا شده‌اند، افزود: برای نوروز امسال هم تقریبا پیش بینی ما این است که به عدد سال ۹۵ برسیم. بخشی از این کاهش مسافر طی این سال ها به دلایل جانبی مانند افزایش وسیله نقلیه شخصی، کرونا و مواردی از این دست برمی گردد.

 

وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از این کاهش تقاضا هم به این برمی‌گردد که ما عرضه مناسبی نداشتیم، خاطرنشان کرد: عرضه بلیت با کیفیت و تعداد کافی نبوده و باعث شده تا سال به سال موضوع خدمات دهی به مسافران بین شهری کاهش پیدا کند. امسال با راه اندازی یک سیستم اطلاع رسانی هوشمند در پایانه‌های تهران اطلاعات وضعیت ظرفیت و حرکت اتوبوس‌ها را در اختیار شهروندان قرار می‌دهیم و همه مردم با مراجعه به این سامانه می‌توانند وضعیت سرویس‌ها را مشاهده کنند.

 

علیمردانی ادامه داد: در گذشته ما چنین وضعیتی نداشتیم و فقط عرضه به صورت اینترنتی وجود داشت. البته هنوز هم خیلی از شرکت‌های مسافری بلیت هایشان را به صورت اینترنتی عرضه نمی‌کنند. اما در مجموع با ایجاد این تسهیلات مردم می‌توانند راحت‌تر از گذشته شرایط سرویس‌های مقصد مورد نظر خود را ببینند.

 

مدیرعامل سازمان پایانه‌ها و پارک‌سوارهای شهرداری تهران با بیان اینکه از ابتدای سال جاری تا کنون ۹ درصد افزایش مسافر بین شهری داشته‌ایم، خاطرنشان کرد: بیشتر سفرها از ترمینال غرب و بیشترین تقاضای مقصد برای سفر، شهر اصفهان است. به طوری که از ترمینال غرب حدود ۴۳ درصد مسافرت‌ها انجام گرفته است. رتبه بعدی نیز مربوط به ترمینال جنوب با ۳۷ درصد تقاضاست.

 

وی تاکید کرد: در حال حاضر ورود اتوبوس به پایانه و مراحل مسافرگیری آنها به صورت هوشمند (در مانیتور جانمایی شده در پایانه ها و سامانه طراحی شده) قابل ملاحظه است و تلاش می شود با تمهیدات ویژه امکان بهره مندی بیشتر و با کیفیت تر کاربران فراهم شود/ فارس

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار