هلاکت و زخمی‌شدن ۶ نظامی صهیونیست در نبرد‌های غزه-راهبرد معاصر
ادعای نتانیاهو: به ایران می‌گوییم که هر کس ما را هدف قرار دهد، ما نیز او را هدف قرار خواهیم داد/ چالش‌های بزرگی پیش رو داریم گفتگوی تلفنی وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و لبنان انفجار‌های شدید در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف رام‌الله و قدس اشغالی وزارت امور خارجه: جنایات رژیم صهیونیستی بی‌کیفر نخواهد ماند نخست‌وزیر لبنان: با همکاری مردم، با اسرائیل مقابله خواهیم کرد دفاع تمام عیار بایدن از ترور سید حسن نصرالله نجباء: حزب‌الله می‌تواند جنگ را مدیریت کند؛ حتی فراتر از لبنان نتانیاهو برای شرکت در یک نشست امنیتی راهی تل‌آویو شد واکنش انصارالله به شهادت نصرالله | ۳ روز عزای عمومی در یمن واکنش روسیه به ترور سید حسن نصرالله رئیس دفتر سید حسن نصرالله به شهادت رسید + عکس نخست وزیر روسیه به تهران سفر می‌کند تحریم‌های جدید نفتی آمریکا بر ونزوئلا در راه است اعلام سه روز عزای عمومی در سوریه به مناسبت شهادت سید حسن نصرالله برپایی تجمعات در اسرائیل ممنوع شد

هلاکت و زخمی‌شدن ۶ نظامی صهیونیست در نبرد‌های غزه

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳ نظامی دیگر صهیونیست در جریان نبرد‌های جاری در اطراف خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه به هلاکت رسیده و ۳ نظامی دیگر هم به شدت زخمی شده‌اند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۳۵ - ۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 January 22
کد خبر: ۲۲۴۶۸۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت و زخمی‌شدن شماری دیگر از نظامیان صهیونیست در جریان جنگ در غزه اذعان کرد.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که ۳ نظامی عضو گردان ۲۰۲ تیپ چتربازان ارتش رژیم صهیونیستی در نبرد‌های جاری در غرب خان‌یونس واقع در جنوب نوار غزه به هلاکت رسیده‌اند.

با احتساب این نظامیانِ صهیونیستِ به هلاکت‌رسیده، شمار نظامیان صهیونیستی که از آغاز حمله زمینی رژیم صهیونیستی به غزه کشته شده‌اند به ۱۹۸ نفر می‌رسد.

همچنین بر اساس اذعان ارتش رژیم صهیونیستی ۳ نظامی دیگر صهیونیست نیز در جریان نبرد‌های جاری در نوار غزه به شدت زخمی شده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که طی نبرد‌های غزه در ۲۴ ساعت گذشته، ۱۹ نظامی صهیونیست توسط مبارزان مقاومت فلسطین زخمی شده‌اند.

از سوی دیگر رسانه‌های عبری زبان روز جاری را روزی بسیار دشوار در جریان نبرد‌ها در نوار غزه توصیف کردند.

این آمار‌ها در حالی از سوی ارتش رژیم صهیونیستی مطرح می‌شود که شمار دقیق نظامیان صهیونیست کشته و زخمی‌شده به دست مبارزان مقاومت در غزه بسیار فراتر از آمار اعلامی از سوی ارتش این رژیم است و رژیم صهیونیستی در تلاش است با پنهان‌داشتن شمار دقیق تلفات خود از فشار‌های محافل سیاسی صهیونیستی و شهرک‌نشینان صهیونیست بگریزد و روی شکست‌های خود سرپوش بگذارد. / الجزیره

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار