آخرین نبرد شیخ الوزرا-راهبرد معاصر

آخرین نبرد شیخ الوزرا

زنگنه وزیری که دهه هاست بر کرسی وزارت نفت تکیه زده، در گفتگویی به تشریح وضعیت کنونی فروش نفت کشورمان و مشکلات پیش رو پرداخته است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۶ - ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - 2019 September 19
کد خبر: ۲۲۷۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ بیژن زنگنه در سی و یکمین گرده‌همایی فرماندهان مهندسی رزمی جنگ جهاد اظهار کرد: امام سجاد (ع) پس از امام حسین بیش از ۳۰ سال در حصر خانگی زندگی کرد و تنها کاری که می‌توانست انجام دهد دعا و تربیت فرزندان بزرگی همچون امام محمد باقر (ع) بود.

 

وی ادامه داد: ما نیز باید نسل جوان خود را تربیت کنیم؛ آن‌ها منافقین را نمی‌شناسند و وطن فروشی آن‌ها را ندیده‌اند و از آن‌ها ضربه نخورده‌اند.

 

وی افزود:اکنون مسئولان با همان روحیه‌ای کار می‌کنند که در زمان جنگ کار می‌کنند و من اسم این دوران را برای خودم آخرین نبرد گذاشته‌ام.

 

وزیر نفت افزود: این جنگ ما با آمریکا و رژیم صیهونیستی است. منافقین با حضورشان در کاخ سفید می‌خواهند دوباره تجدید حضور کنند که هیچ وقت به این اندازه در چهل سال بعد از انقلاب در کاخ سفید نفوذ نداشته‌اند.

 

زنگنه با تاکید بر اینکه نبرد اقتصادی نبردی است که باید در آن مردانه بایستیم، افزود: در شرایط سخت کنونی که دشمن برای ما ایجاد کرده است ما باید با تمام وجود پایداری کنیم و خداوند در این راه ما را یاری خواهد کرد.

 

زنگه دغدغه امروز را چگونگی فروش نفت عنوان کرد و گفت: امروز مسئله ما این است که درصورت فروش نفت پول آن را چگونه دریافت کنیم و در صورت دریافت پول چگونه و از چه راهی کالای مورد نیاز کشور را تهیه کنیم.


زنگنه در پایان با بیان اینکه اولین باری که با شما دوستان آشنا شدم ۳۰ سال داشتم در حالی که اکنون نزدیک به ۶۷ سال از سنم گذشته است، افزود:خیلی از برادرانمان در جنگ شهید شدند، خیلی‌ها بر اثر جراحات و صدمات بعد از جنگ به رحمت خدا رفتند و باقی برادرانمان در حال حاضر هستند که امیدواریم همه جزو آنهایی باشیم که به برادرانمان بپیوندیم.

 

گفتنی است ؛ «بیژن زنگنه» وزیر نفت، «محمود حجتی» وزیر جهاد کشاورزی، «حجت‌الاسلام والمسلمین تقوی» نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی، مسئولان لشگری و کشوری از چهره‌های حاضر در این مراسم هستند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده