شهادت مامور انتظامی ملایر حین دستگیری قاتل متواری-راهبرد معاصر
پیدا شدن یک خمپاره منور در یکی از روستا‌های گرگان زمان اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش دستور اژه‌ای برای تعیین تکلیف خودرو‌های توقیفی اسامی تعدادی از فرآورده‌های غذایی غیرمجاز اعلام شد ورود دو موج بارش پی‌ در پی به کشور از فردا قاتل دکتر باستانی اعدام شد هواشناسی ایران ۱۴۰۳/۷/۵ | هشدار خسارت به کشاورزان محسنی اژه‌ای در جمع قضات: کار امروز مردم را به فردا واگذار نکنید | لزوم تمکین به قانون در تعامل سه قوه معاون قوه قضائیه: اولویت استخدام نیرو برای دادگاه‌های صلح با نیرو‌های شورا‌های حل اختلاف است امکان انتخاب سازمان محل خدمت برای سربازان ماهر تشدید سامانه بارشی در نوار شمالی کشور | هشدار نارنجی برای ۶ استان رئیس قوه قضائیه وارد سمنان شد قوه قضاییه: پیامک‌های دارای لینک جهت پرداخت وجه، جعلی هستند جزئیات انتصابات جدید در شهرداری تهران با حکم زاکانی افزایش ۳۰ درصدی مستمری مهرماه مددجویان بهزیستی و کمیته امداد

شهادت مامور انتظامی ملایر حین دستگیری قاتل متواری

یکی از ماموران انتظامی شهرستان ملایر دوشنبه شب در جریان تعقیب و گریز برای دستگیری یک قاتل متواری به ضرب گلوله به شهادت رسید.
تاریخ انتشار: ۲۲:۳۱ - ۲۳ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 12
کد خبر: ۲۲۸۰۲۰

به گزارش راهبرد معاصر؛ معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان در رابطه با این حادثه گفت: سرهنگ محمود خداداد حین دستگیری قاتل متواری توسط قاتل مسلح، از ناحیه سینه مجروح و پس از انتقال به بیمارستان به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

سرهنگ علی احمد نادری افزود: فرد قاتل عصر امروز (دوشنبه) در یک درگیری، یکی از فرزندان خود را با اسلحه کمری به قتل رسانده و فرزند دیگر خود رانیز مجروح کرده بود.

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان اظهار کرد: قاتل فراری در این عملیات با تلاش ماموران انتظامی دستگیر شد. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار