توضیحات سازمان مدیریت بحران درباره افت فشار گاز در کشور-راهبرد معاصر

توضیحات سازمان مدیریت بحران درباره افت فشار گاز در کشور

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور گفت: انفجار در خط لوله سراسری گاز باعث شد تا در برخی استان‌های کشور افت گاز به وجود آید و تلاش همکاران ما این است که به سرعت این مشکل برطرف شود.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۷ - ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 14
کد خبر: ۲۲۸۳۴۲

به گزارش راهبرد معاصر. حسین ظفری سخنگو و معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور با اشاره به انفجار در خط لوله سراسری گاز در منطقه خرم بید فارس و گردنه حلوایی، اظهار کرد: این حادثه بامداد امروز در محدوده شهر گندمان اتفاق افتاد که با حضور به موقع اعضاء ستاد بحران استان و شهرستان و همه عوامل امدادی، هلال احمر، آتش نشانی، امداد گاز، اورژانس، نیرو‌های امنیتی و انتظامی و نیرو‌های امدادی خطوط انتقال سراسری گاز منطقه ۴ آتش مهار شد و خطوط در حال تعمیر هستند.

 

وی افزود: در حال حاضر اوضاع تحت کنترل است و مشکل خاصی وجود ندارد و این حادثه هیچگونه صدمات جانی و مصدوم نداشته است.

 

سخنگوی سازمان مدیریت بحران کشور افزود: محور بروجن – گندمان که به دلیل انفجار خط لوله گاز و جلوگیری از بروز خطرات احتمالی مسدود اعلام شده بود به دلیل حجم بالای ترافیک با تلاش راهداران، نیرو‌های امدادی و عوامل اداره گاز بازگشایی شد.

 

معاون پیشگیری و کاهش خطرپذیری سازمان مدیریت بحران کشور افزود: این اتفاق باعث شد تا در برخی استان‌های کشور افت گاز به وجود آید و تلاش همکاران ما در دستگاه‌های تخصصی به ویژه گاز، این است که به سرعت این مشکل برطرف شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده