مقام یمنی: تداوم حملات آمریکا و انگلیس، باعث گسترش درگیری می‌شود-راهبرد معاصر

مقام یمنی: تداوم حملات آمریکا و انگلیس، باعث گسترش درگیری می‌شود

عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت «انصارالله» بامداد یکشنبه درباره ادامه پیدا کردن تجاوزات نظامی ائتلاف آمریکایی-انگلیسی به یمن هشدار داد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۴۰ - ۲۹ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 18
کد خبر: ۲۲۸۷۹۸

به گزارش راهبرد معاصر، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت «انصارالله» یمن بامداد یکشنبه درباره تداوم حملات آمریکا و انگلیس به خاک این کشور هشدار داد.

 

القحوم در این‌باره گفت: «اصرار آمریکا، انگلیس و اسرائیل بر ادامه تجاوزات، باعث گسترش درگیری در منطقه خواهد شد».

 

وزارت امور خارجه یمن نیز در بیانیه‌ای اظهار داشت: «اقدام غیرقانونی و نامشروع آمریکا در تروریستی اعلام کردن انصارالله، باعث می‌شود که اعتبار زیادی را از دست بدهد».به نوشته وبگاه شبکه «المیادین»، در این بیانیه آمده است: «ما استانداردهای دوگانه و رفتارهای متناقض آمریکا را محکوم می‌کنیم».

 

پیش از این نیز «محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله در واکنش به اضافه شدن نام این جنبش به آنچه لیست تروریستی آمریکا خوانده می‌شود، گفت اگر آمریکا به رژیم‌هایی که زیر بار سیاست‌های متکبرانه و تروریستی‌اش می‌روند، عادت کرده، بداند یمن جزء این کشورها نخواهد بود.نام انصارالله پس از آن به این لیست اضافه شد که یمن اعلام کرد در حمایت از مردم فلسطین به هیچ کشتی مرتبط با رژیم صهیونیستی و کشتی‌هایی که مقصد آن‌ها فلسطین اشغالی است، اجازه عبور از تنگه باب‌المندب و دریای سرخ را نخواهند داد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده