محمد هاشمی: بزرگان اصلاحات حتما مردم را به انتخابات دعوت خواهند کرد-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

محمد هاشمی: بزرگان اصلاحات حتما مردم را به انتخابات دعوت خواهند کرد

رئیس اسبق صداوسیما گفت: تا آن جایی که بنده اطلاع دارم بزرگان جریان اصلاحات قطعا در انتخابات ورود خواهند کرد و مردم را به مشارکت دعوت خواهند کرد و هیچ گاه این بزرگواران مخالف مشارکت در انتخابات نبوده اند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۳۸ - ۳۰ بهمن ۱۴۰۲ - 2024 February 19
کد خبر: ۲۲۹۰۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد هاشمی رفسنجانی رئیس اسبق سازمان صداوسیما با اشاره به انتخابات یازدهم اسفند ماه خاطرنشان کرد: توجه نامزد های انتخابات به مسائلی معیشتی و دغدغه های معیشتی مردم باعث افزایش مشارکت در انتخابات می شود.


وی در ادامه در پاسخ به این سوال که بزرگان جریان اصلاحات آیا در انتخابات ورود خواهند کرد و از لیست موسوم به آقای مطهری حمایت می کنند گفت: تا آن جایی که بنده اطلاع دارم بزرگان جریان اصلاحات قطعا در انتخابات ورود خواهند کرد و مردم را به مشارکت دعوت خواهند کرد و هیچ گاه این بزرگواران مخالف مشارکت در انتخابات نبوده اند.


هاشمی رفسنجانی در ادامه گفت: شرکت در انتخابات یک حق است و آحاد مردم باید از حق خود استفاده بکنند و تاثیر گذار باشند.
وی افزود: دشمن نشسته و رصد می کند و منتظر است که مردم ایران خدایی نکرده در انتخابات مشارکت نکنند تا آن وقت اهداف خود را عملیاتی و اجرا کند.


هاشمی رفسنجانی در پایان گفت: مردم ایران اگر امنیت پایدار و آسایش و رفاه عمومی می خواهند باید بدانند که این موضوعات از طریق صندوق رای امکان پذیر است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار