اجرای محدودیت تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران - شمال هشدار وزارت بهداشت نسبت به خطر پرتو‌های فرابنفش اطلاعیه آموزش و پرورش درباره نتایج نقل و انتقالات فرهنگیان هوش مصنوعی روزانه چند بشکه نفت مصرف می‌کند؟ ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم

باند ۶ نفره آدم ربایی متلاشی شد

باند ۶ نفره آدم ربایی متلاشی شد ماموران انتظامی روز گذشته در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه ۶ متهم آدم ربایی را دستگیر کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۵۲ - ۰۲ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 21
کد خبر: ۲۲۹۵۱۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ با هوشیاری و سرعت عمل ماموران انتظامی میناب یک باند ۶ نفره آدم ربایی قبل از ارتکاب هرگونه اقدام مجرمانه شناسایی و به دام افتادند.

سردار علی اکبر جاویدان، فرمانده انتظامی استان هرمزگان در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: ماموران انتظامی شهرستان میناب با انجام کار وسیع اطلاعاتی و بهره گیری از شیوه‌های پلیسی از حضور افراد مسلح مشکوک در این شهرستان مطلع و بلافاصله موضوع را در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی روز گذشته ضمن شناسایی مخفیگاه متهمان با هماهنگی قضایی و با تشکیل تیمی منسجم و با تجهیزات کامل به محل واقع در یکی از شهرک‌های میناب اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه هر ۶ متهم آدم ربایی را دستگیر کردند.

این مقام ارشدانتظامی استان بیان داشت: در بازرسی از مخفیگاه متهمان دو قبضه سلاح جنگی کلاش، ۵ تیغه خشاب، ۱۲۵عدد فشنگ جنگی، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه هوشمند و دو دستگاه خودرو کشف و ضبط شد.

سردار علی اکبر جاویدان خاطر نشان کرد: متهمان دستگیر شده در بازجویی‌های فنی بعمل آمده اعتراف کردند که با هدف آدم ربایی به شهرستان میناب آمده و قصد ربایش مسلحانه یک فرد را در یکی از روستا‌های تابعه این شهرستان داشتند.

فرمانده انتظامی استان هرمزگان اظهار داشت: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی و با قرار مناسب روانه زندان شدند. / ایلنا

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار