پزشکیان: نه ظلم کنیم، نه ظلم بپذیریم و نه مقابلش سکوت کنیم سردار احمدی مقدم: تسریع در اصلاحات داخلی لازم است؛ الان ۷۰ درصد مردم می‌گویند نظام جمهوری اسلامی را می‌خواهیم، ولی باید در آن اصلاحاتی صورت بگیرد؛ این پیام ملت است که باید شنیده شود پیام سردار مجید موسوی به خانواده شهید ماکان نصیری: شما بستر لازم را در جامعه اسلامی برای قهرمان پروری و شهادت مهیا نمودید پزشکیان به زیارت حرم مطهر امام رضا (ع) رفت تجهیز یگان‌های نیروی زمینی ارتش به سامانه‌ها، تسلیحات و ارتقاء توان رزمی امیر پوردستان: مصلحت نظام ایجاب کند، با انجام عملیات‌های پیش‌دستانه دشمن را به‌شدت غافلگیر می‌کنیم جزئیات تعطیلی‌های مراسم تشییع و تدفین رهبر شهید به روایت سخنگوی دولت پزشکیان پزشکیان: هیچ مذاکره‌ای درباره موشک‌های بالستیک صورت نگرفته و نخواهد گرفت شناسایی ۱۵۵ محل استقرار اتباع غیرمجاز در تهران  تهران در آماده‌باش برای مراسم تشییع رهبر انقلاب + جزئیات به روایت سخنگوی استانداری تهران جزئیات تعطیلی سه روزه تهران در روز‌های تشییع رهبر شهید ساعات کاری ادارات بوشهر تغییر کرد+ ساعت جدید ساماندهی نیرو‌های شرکتی؛ دولت چهاردهم وارد فاز جدید شد / تازه‌ترین جزئیات طرح ساماندهی کارکنان شرکتی برکناری یک مدیر صدا و سیما و پیگرد قضایی نبویان در پی اظهارات جنجالی اطلاعیه نیروی دریایی سپاه: شناور‌ها به تنگه هرمز نزدیک نشوند

وضعیت پرداخت پاداش پایان خدمت معلمان بازنشسته مهرماه ۱۴۰۰ + جزئیات

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس گفت: آئین نامه وزارت آموزش و پرورش، مانع از اجرای دقیق قانون «رتبه بندی معلمان» شد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۴۷ - ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 February 24
کد خبر: ۲۲۹۷۵۱
تعداد نظرات: ۴ نظر

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمد صالح جوکار رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از بی‌تدبیری دولت در زمینه اجرای قانون رتبه بندی معلمان، گفت: پس از 12 سال قانون «رتبه بندی معلمان» که از مطالبات اصلی قشر فرهیخته فرهنگیان است، بالأخره در مجلس یازدهم شورای اسلامی به تصویب رسید تا کام این قشر، شیرین شود؛ ولی متأسفانه آئین‌نامه‌ای که توسط وزیر اسبق ابلاغ شد، اجرای این قانون را به کام معلمان تلخ کرد.

 

وی افزود: در این آئین‌نامه، بهره مندی معلمان از این قانون، مستلزم شرکت در آزمون و کسب امتیاز لازم کردند!

 

رئیس کمیسیون شوراهای مجلس، اضافه کرد: با ابلاغ این آئین‌نامه، صدای اعتراض نمایندگان بلند شد و به دولت و وزیر آموزش و پرورش تذکر دادند که این روش اجرا، قانونی نیست؛ پس از این اعتراض نمایندگان مردم در مجلس، آئین‌نامه مذکور حذف شد.

 

جوکار با بیان اینکه، این آئین‌نامه وزارت آموزش و پرورش، مانع از اجرای دقیق قانون«رتبه بندی معلمان» شد، اذعان داشت: در حال حاضر نیز، معلمان بازنشسته مهرماه 1400، موفق به دریافت پاداش پایان خدمت خود نشده‌اند.

 

نماینده یزد در مجلس گفت: آئین نامه وزارت آموزش و پرورش، مانع از اجرای دقیق قانون «رتبه بندی معلمان» شد./ تسنیم

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار: ۳
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۱:۳۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
0
اصلا از روز اول معلوم بود که رتبه بندی فقط روی کاغذ میارن و عملی نخواهد شد زیرا بارمالی آن برای دولت زیاد بوده . حتی برای شاغلین سرو ته آن را میزنند . چه رسد به بازنشستگان که دستشان از همه جا کوتاه است !!!!
بازنشسته
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۵
0
0
ایقدر نوشتیم ایقد گفتیم که مطالبات بازنشسته معلمان 1400راپرداخت کنید اما هیچ اتفاق میمون ومبارکی حادث نشد.نه تنها کاممان شیرین نشد،بلکه تلخ تر از زهر شد..واخرش هم سرمان را بزاریم زمین و...تشکر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۷:۵۵ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۶
0
0
بازنشستگان ۱۴۰۰ و۱۴۰۱ مگه کامل دریافت نکرده اند ؟ فقط ۱۴۰۲ مونده وزیر محترم گفتن تا پابان شهریور پرداخت میشه .
بازنشسته مهر۱۴۰۰
Iran (Islamic Republic of)
۱۴:۱۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۷
0
0
به خدا گناه داره حق مارا نخورید حق مارا بدهید ما بازنشسته گان مهر ماه سال ۱۴۰۰ الان۲۸ ماه هست منتظریم ولاخودتان تصویب کردید که رتبه بندی فرهنگیان شامل ما میشود حالا خودتان زیر قانون میزنید نمیدونیم به کجا باید شکایت کنیم معلوم نیست تکلیف ما چیست؟ وزارت آموزش و پرورش احکام را صادر کرده ولی سازمان بازنشستگی استنکاف می‌کند
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار