آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها کدام خودرو‌ها مشمول مالیات می‌شوند؟ خودروی ۱۰ میلیاردی چقدر باید مالیات بدهد؟ / فرمول محاسبه مالیات خودرو‌های گران قیمت بازار طلای تهران تعطیل شد قیمت بلیت اتوبوس تهران-کربلا تمدید خودکار قرارداد‌های اجاره با سقف ۲۵ درصد به تصویب سران قوا رسید مستاجران بخوانند؛ مالکان در چهار مورد می‌توانند حکم تخلیه را دریافت کنند خبر جدید درباره افزایش مبلغ کالابرگ نحوه احراز هویت خریداران طلا پیش از معامله آخرین قیمت سکه و طلا امروز دوشنبه ۱۴۰۵/۰۴/۰۱ ریزش سنگین شاخص بورس اطلاعیه مهم سازمان تامین اجتماعی درباره حقوق بازنشستگان خرداد ۱۴۰۵ قیمت جدید گوشت قرمز امروز اول تیر ۱۴۰۵/ راسته گوسفندی چند شد؟ + جدول تخفیف ۲۰ درصدی قبوض آب برای مشترکان کم‌مصرف اعلام جزییات افزایش رقم کالابرگ حقوق بازنشستگان پرداخت شد پیش بینی قیمت دلار دوشنبه ۱ تیر ۱۴۰۵ / حرکت نزولی دلار به سوی حمایت ۱۵۵ هزار تومانی

کشف پرونده زمین خواری 50000 میلیاردی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج)

کشف پرونده زمین خواری 50000 میلیاردی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) مامورین مبارزه با مفاسد اقتصادی وزارت اطلاعات از کشف یکی از بزرگترین زمین خواری های کشور به ارزش ۵۰ هزار میلیارد ریال در شهرک غرب تهران خبر داده اند.‎
تاریخ انتشار: ۱۵:۴۶ - ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 23
کد خبر: ۲۳۱۰۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ با اقدامات به موقع عملیاتی و اطلاعاتی سربازان گمنام امام زمان (عج) در حوزه مبارزه با مفاسد اقتصادی، یکی از بزرگترین پرونده‌های زمین خواری در کشور کشف و با پیگیری مستمر وزارت اطلاعات ضمن تثبیت مالکیت دولت بر اراضی ملی مذکور، از تضییع حقوق بیت المال جلوگیری شد.

 

اراضی مذکور به مساحت تقریبی ۸۵ هزار مترمربع که در منطقه شهرک غرب تهران واقع شده و قسمتی از بوستان ایران زمین و بزرگراه شهید همت را در برمی گیرد دارای ارزش تقریبی بیش از ۵۰ هزار میلیارد ریال برآورد می‌شود.

 

در سال‌های گذشته، مالکیت این اراضی ملی با سوء استفاده زمین خواران از خلاء‌های قانونی و همچنین تخلفات برخی مسئولان دستگاه‌های اجرایی ذیربط (که با عناوین مجرمانه از جمله ارتشا و ... تحت پیگرد قضایی قرار دارند) به طور رسمی به ایشان منتقل شده بود که با ورود به موقع وزارت اطلاعات به موضوع مالکیت اراضی و همراهی دستگاه قضایی (دادسرای مقابله با زمین خواری و اداره کل ثبت اسناد و املاک استان تهران) و ادارات ذیربط دست زمین خواران از اراضی مذکور کوتاه شد.

 

تاکنون برای حدود ۶۰ هزار مترمربع از این اراضی سند مالکیت حدنگار به نام دولت جمهوری اسلامی ایران صادر شده و مراحل اداری صدور سند مالکیت برای مابقی اراضی درحال انجام است.

 

این اقدام، گویای اراده جدی مسئولان امنیتی و قضایی در برخورد با سودجویان و افرادی است که قصد تصاحب ناروای اراضی ملی و دولتی را دارند، و به حول و قوه الهی استمرار خواهد داشت.

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار