شهادت ۲۵ نفر در غزه بر اثر سوء تغذیه و تشنگی-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

شهادت ۲۵ نفر در غزه بر اثر سوء تغذیه و تشنگی

وزارت بهداشت غزه امروز (شنبه) ضمن هشدار نسبت به تشدید خطر قحطی در نوار غزه، از افزایش شمار شهدای سوء تغذیه در این باریکه خبر داد.
تاریخ انتشار: ۲۱:۱۸ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 09
کد خبر: ۲۳۱۹۵۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: یک نوزاد ۲ ماهه در بیمارستان «کمال عدوان» در شمال نوار غزه بر اثر سوء تغذیه و نبود آب، جان خود را از دست داد.

در این بیانیه آمده است: یک دختر ۲۰ ساله نیز در مجتمع پزشکی «الشفاء» بر اثر سوء تغذیه و کمبود آب، جان خود را از دست داد و به این ترتیب تلفات ناشی از سوء تغذیه و کمبود آب به ۲۵ شهید رسیده است.

وزارت بهداشت غزه همچنین هشدار داد: افزایش مرگ و میر ناشی از سوء تغذیه و کم آبی، بسیار نگران کننده و موید آن است که قحطی در شمال نوار غزه به حد مرگ رسیده است.

ارتش رژیم صهیونیستی که در میدان نبرد قادر به شکستن اراده رزمندگان مقاومت نبوده و ضربات سنگینی را از آن در محور‌های مختلف دریافت کرده است، این روز‌ها سیاست گرسنگی دادن و قحطی را علیه ساکنان بی‌گناه در نوار غزه تشدید کرده است تا به اهداف شوم خود برای کوچاندن اجباری آن‌ها از سرزمین فلسطین وادارد. / شبکه خبری القدس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار