دیدار روسای موساد و سیا درباره تبادل اسرا-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

دیدار روسای موساد و سیا درباره تبادل اسرا

رسانه‌های صهیونیستی گزارش کردند رئیس سرویس اطلاعات رژیم صهیونیستی (موساد) و رئیس سرویس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) به منظور بررسی توافق درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی در یکی از کشور‌های منطقه باهم دیدار کردند.
تاریخ انتشار: ۱۹:۰۵ - ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 09
کد خبر: ۲۳۱۹۳۶

به گزارش راهبرد معاصر؛ «دیوید بارنیا» رئیس سرویس موساد و «ویلیام برنز» رئیس سیا در یکی از کشور‌های منطقه باهم دیدار کردند تا «تلاش‌های انجام شده درخصوص دستیابی به توافق درباره تبادل اسرا میان حماس و رژیم صهیونیستی را بررسی کنند».

بنابر گزارش وبگاه واللا، برنز، رئیس موساد را در جریان مذاکرات هفته گذشته خود با در مصر و قطر قرار داد.

این دیدار پس از مذاکرات قاهره درباره تبادل اسرای غزه با حضور هیأت حماس و میانجیگران انجام می‌شود.

در این مذاکرات درباره برقراری آتش بس در نوار غزه و تبادل اسرا نتیجه‌ای حاصل نشد و حملات رژیم صهیونیستی به غزه همچنان ادامه دارد.

مقام‌های حماس می‌گویند رژیم صهیونیستی به‌دنبال توافق نیست و در مسیر مذاکرات کارشکنی می‌کند.

روسای موساد و سیا در مذاکرات غیرمستقیم پاریس درباره تبادل اسرای غزه هم حضور داشتند که پیش از مذاکرات قاهره با شرکت هیات صهیونیستی به ریاست بارنیا، هیأت حماس و با حضور میانجیگران؛ رئیس سیا، «محمد بن عبدالرحمن آل ثانی» نخست‌وزیر قطر، «عباس کمال» رئیس سازمان اطلاعات مصر برگزار شده بود و در تاریخ ۲۴ فوریه سال جاری بدون هیچ نتیجه‌ای به پایان رسید. / ایسنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار