پایان فیلمبرداری «خانه روشنا»-راهبرد معاصر

پایان فیلمبرداری «خانه روشنا»

فیلم‌برداری مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» به کارگردانی مهدی زنگنه پایان یافت.
تاریخ انتشار: ۲۰:۰۱ - ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - 2024 March 10
کد خبر: ۲۳۲۱۴۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ فیلم‌برداری مجموعه تلویزیونی «خانه روشنا» به کارگردانی مهدی زنگنه و تهیه‌کنندگی هادی خدادی در تهران به اتمام رسید.

ارغوان قاسم‌نژاد و مهدی زنگنه، نویسندگی این مجموعه ۱۰ قسمتی را بر عهده دارند و حامد عبداللهی نیز به عنوان مشاور پروژه این مجموعه تلویزیونی است.

دیگر عوامل این مجموعه نیز عبارتند از: مدیر فیلم‌برداری؛ علی محمدزاده، مدیر تولید؛ حمید سرپیران، مدیر صدابرداری؛ فرهاد تبریزی، طراح گریم؛ نازنین امینی، طراح صحنه و لباس؛ پوریا توکل خواه، گروه کارگردانی؛ امیر عموری و نوید مینایی، بازیگران؛ کیمیا خلج، معصومه محمدپور، ساناز سماواتی، محمدرضا رهبری، مهدی علیپور، افشین سنگ چاپ، شیدا باطنی، علی بهادری، فرخنده طالبی، حسنا قبادی، فرج الله گل سفیدی و پروین ملکی.

«خانه روشنا» داستانی پیرامون سنت حسنه وقف دارد و در ۱۰ قسمت برای پخش در سال ۱۴۰۳ آماده می‌شود.

بخشی از داستان این مجموعه تلویزیونی به این شرح است: غزاله و لاله، از آنجا که خودشان طعم یتیمی را چشیده‌اند، همواره آرزو داشته‌اند مرکزی برای نگهداری از کودکان بی‌سرپرست و بدسرپرست تاسیس کنند. چند سال قبل، خانم شکوهی خانه بزرگ و قدیمی‌اش را در اختیار آن دو قرار داده و به این ترتیب «خانه‌ی روشنا» تاسیس شده است. غزاله بلاگر هم هست و با موضوع خانه روشنا و کودکان ساکن این خانه، و نیز سایر فعالیت‌های خیریه، ویدئو‌هایی در فضای مجازی منتشر می‌کند. اما از آنجا که خانم شکوهی وقف‌نامه‌ای از خود به‌جا نگذاشته، ورثه‌اش پرونده‌ای برای بازپس‌گیری خانه روشنا تشکیل می‌دهند. غزاله و لیلا، حین پیگیری این پرونده، با مساله وقف و انواع آن آشنا می‌شوند. / ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده