سردترین شهر ایران در اولین روز ۱۴۰۳-راهبرد معاصر
احتمال وقوع طوفان لحظه‌ای در تهران علت مسمومیت تعدادی از اهالی رضوانشهر چه بود؟ تمدید مهلت پذیرش اسناد بستری مشمول تأخیر بازنشستگان کشوری تا پایان شهریورماه چه تعداد زائر ایرانی در عربستان حضور دارند؟ ۴ تذکر ضروری درباره "بار حجاج ایرانی" در فرودگاه مدینه سامانه ثبت‌نام اسکان تابستانه فرهنگیان باز شد واکنش وزارت بهداشت به سخنان ظریف درباره واکسن کرونا رصدعملیات بازرسی مقر منافقین درفرانسه به‌طور زنده توسط ایران مذاکره با طرف عربستانی برای مشارکت حجاج ایرانی در انتخابات اعلام زمان انتخاب رشته دانش‌‌آموزان+ جزئیات تشکیل پرونده قضائی برای سانحه سقوط بالگرد رئیس‌جمهور/ شناسایی اموال مالک کوروش کمپانی جزییات پرداخت «بیمه سلامت» بابت هزینه دستگاه، نوار و سوزن تست قند خون توضیح هواشناسی درباره افزایش اشعه UV در کشور هشدار سازمان بازرسی به شبکه بانکی درباره نرخ سود سپرده‌ها دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون کارشناسی ارشد امروز منتشر می‌شود

سردترین شهر ایران در اولین روز ۱۴۰۳

اولین روز سال جدید در حالی شروع شد که اختلاف دمای گرمترین و سردترین شهر به ۴۶ درجه سانتگراد رسید.
تاریخ انتشار: ۲۰:۳۱ - ۰۱ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 March 20
کد خبر: ۲۳۳۵۵۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ فعالیت سامانه بارشی طی ۲ روز گذشته هوای بسیاری از شهر‌ها را بارانی و سرد کرده است به طوری که در برخی استان‌ها، چون لرستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه‌وبویراحمد و نیمه غربی کشور شاهد بروز مشکلاتی، چون آبگرفتگی و طغیان رودخانه هم بودیم.

در همین روز‌ها اختلاف درجه‌ای سردترین و گرمترین شهر که در هفته‌های گذشته با گرمتر شدن هوا کمتر شده بود دوباره زیاد شد. در این روز (چهارشنبه ۱ فروردین) در حالی که جاسک در استان هرمزگان به عنوان گرمترین شهر ایران دمای ۲۷ درجه بالای صفر داشت، هوا در کوهرنگ در استان چهارمحال و بختیاری به قدری سرد بود که ۱۹ درجه زیر صفر گزارش شد.

شهرکرد در چهارمحال و بختیاری هم با دمای ۱۴ درجه زیر صفر سردترین مرکز استان بود و اهواز در استان خوزستان با دمای ۲۲ درجه بالای صفر گرمترین مرکز استان.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهد طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه ۳- و ۵- درجه سانتیگراد و بندرعباس با بیشینه دمای ۳۱ و ۳۳ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرمترین مرکز استان‌ها پیش‌بینی می‌شود. / همشهری

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده