خبر مهم برای مشمولان کالابرگ/ کدام خانوار‌ها در اولویت افزایش اعتبار هستند؟ پیش‌بینی جدید درباره قیمت خودرو در ماه‌های آینده/ موج جدید گرانی در راه است؟ تغییر مهم در واریز یارانه نقدی/ این گروه یارانه دریافت نمی‌کنند اعلام محدودیت‌های عملیاتی فرودگاه‌های کشور همزمان با مراسم تشییع پیکر رهبر شهید انقلاب از 13 تا 17 تیر ابزار جدید محاسبه مستمری رونمایی شد / متناسب‌سازی بازنشستگان چقدر است؟ قیمت نفت امروز چهارشنبه ۳ تیر ۱۴۰۵ بارگذاری فیش حقوقی خرداد بازنشستگان اختلال خدمات کارت‌محور بانک‌ها رفع شد قیمت دلار، یورو و سایر ارز‌ها امروز ۳ تیرماه ۱۴۰۵/ دلار در این کانال مهم قیمتی جابه‌جا شد + جدول پیش‌بینی دویچه‌بانک درباره قیمت طلا/ مسیر طلا کجاست؟ آخرین وضعیت اختلال بانکی/ چه زمانی همه خدمات به حالت عادی بازمی‌گردد؟ قیمت‌های عجیب میوه در بازار/ گیلاس، زردآلو، هلو و موز چند؟ رفع اختلال همه بانک‌ها تا پایان امشب خدمات کارتی کدام بانک‌ها مختل شده است؟ فرودگاه‌های تهران چه روز‌هایی تعطیل شدند؟ آخرین وضعیت اختلال بانک‌های ملی، صادرات، تجارت و توسعه صادرات / جزئیات رفع اختلال بانکی خدمات کارتی؛ افزایش سقف تراکنش‌ها

توزیع سهام عدالت به این شکل بی عدالتی است

نماینده مردم شاهین شهر گفت: نوع پرداخت سهام عدالت باعث ایجاد دوگانگی و احساس بی‌عدالتی میان مردم شده است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۴۴ - ۱۹ دی ۱۳۹۷ - 2019 January 09
کد خبر: ۲۳۴۲
تعداد نظرات: ۱۱ نظر

به گزارش راهبرد معاصر ؛  حسینعلی حاجی‌دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در جلسه علنی امروز نوزدهم دی ماه طی تذکر شفاهی در جلسه علنی، اظهار کرد: اخیرا طی پرداخت‌های سهام عدالت متقاضیان، این سهام برای برخی از افراد واریز نشد.واریز سود سهام عدالت برای برخی در هاله ای از ابهام مانده است.

وی افزود: چنین مسئله‌ای باعث ایجاد دوگانگی میان مردم شده و برخی از افراد که دارای شرایط خاصی هستند، نمی‌توانند برای دریافت سهام عدالت ثبت‌نام کنند لذا تأکید داشته باشید که دولت تدبیری برای این موضوع بیاندیشد چرا که احساس بی‌عدالتی میان مردم ایجاد شده است.ثبت نام سهام عدالت باید برای همه نیازمندان نیز که از مرحله اول جا مانده اند صورت گیرد.

حاجی‌دلیگانی گفت: برخی از افراد جامعه فاقد شغل و درآمد هستند بسته حمایتی 200 هزار تومانی را تاکنون دریافت نکرده‌اند لذا برای این موضوع تدبیری اندیشیده شود.

نماینده مردم شاهین شهر بیان کرد: در حالی که گوشت دام زنده قاچاق می‌شود و قیمت آن در کشور به 90 هزار تومان رسیده، برخی افراد توانایی خرید حتی 10 هزار تومان گوشت را نیز ندارند، لطفا برای این مسئله چاره‌ای اندیشیده شود.

ارسال نظر
captcha
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱۱
در انتظار بررسی:
غیر قابل انتشار:
غلامرضا ذاکر
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۰
0
4
سلام درباره حرفهای نماینده شاهین شهر وتوزیع سهام عدالت در عین بی عدالتی واقعا حرف دل ما را زدند من خودم یک کارگرم نه بیمه دارم نه زیر پوشش سازمانهای حمایتی هستم تا حالا هیچگونه سبد حمایتی از جای نگرفته ام نزدیک پنجاه سال سن دارم با سه فرزند دو بار سکته کردم با این وضع گرانی دیگر نمیدانم چطور باید زندگی کرد
فراهانی
Iran (Islamic Republic of)
۱۳:۴۵ - ۱۳۹۷/۱۱/۱۷
0
2
اینکه حداقل یک نفر هست که بدونه چه اتفاقی داره تو جامعه میوفته باعث خوشحالی هست. مدت هاست که برای خود من سوال هست که چرا اسمش رو گذاشتن سهام عدالت ولی هیچ خبری از عدالت در اون نیست. برادر من یک کارگر ساده است و من خیلی خوشحالم که سهام عدالت داره اما چرا من که هنوز در به در دنبال کار هستم و درآمدی هم ندارم سهام عدالت ندارم برام سواله
رسول
Iran (Islamic Republic of)
۰۹:۰۵ - ۱۳۹۸/۰۳/۰۹
0
2
سلام آن تعداد که پای کامپوتر و وقت دیدن تلوزیون زیر کولر گاز بودن خبر داشتن رفتن ثبت نام کردن نه مثل ما ۵ صبح میریم ۷ شب خسته میایم میخوابیم اگه فهم داشتن انا که حداقل دفتر چه بیمه دارن وکارگرن ثبت نام میکردن (ما که رازی نیستیم )
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
2
باسلام واقعن مثلکه ماجزواین کشورنیستم فقط موقع رای وانتخابات هم ایرانی موفع سهام عدالت فراموش مشم؟این سهام بی عدالتی هست من وخانواده ام کارگرهستم تعلغ نمگیره به کترمندهاهم گرفتن؟
مجید
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۳۱ - ۱۳۹۸/۰۴/۱۶
0
1
باسلام واقعن مثلکه ماجزواین کشورنیستم فقط موقع رای وانتخابات هم ایرانی موفع سهام عدالت فراموش مشم؟این سهام بی عدالتی هست من وخانواده ام کارگرهستم تعلغ نمگیره به کترمندهاهم گرفتن؟
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
1
سلام خسته نباشید من 7 ساله از همسرم جدا شدم و تا جایی که اطلاع دارم ثبت نام نکردیم حالا میخوام بدونم تکلیف امثال من که بهردلیلی ثبت نام نشدن چی میشه یعنی دیگه فرصتی برای ما نیست واقعا این بی عدالتیه
لیلا
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۳
0
0
سلام خسته نباشید من 7 ساله از همسرم جدا شدم و تا جایی که اطلاع دارم ثبت نام نکردیم حالا میخوام بدونم تکلیف امثال من که بهردلیلی ثبت نام نشدن چی میشه یعنی دیگه فرصتی برای ما نیست واقعا این بی عدالتیه
محسن
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۸/۱۲/۰۴
0
3
کسانی که فرصت نام نویسی نداشتن حالا باید چه کنند
رضا
Iran (Islamic Republic of)
۰۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
مرده شور اون کسی که این طرح را ریخت و باعث شد 90%از بدبخترین قشر جامعه سهام دار نشن راببره وخدا ازش نگذره که کارگرهای بدبخت بیچاره ندارند بعد یک مشت مفتخور پشت میزی وحقوق بالا سهام عدالت دارند ؟!ما کارگران بیچاره از دولت درخواست داریم لااقل اسم مزخرف عدالت را از روی این سهام بردارند تا بیشتر از این بیچاره ها با اسم سهام عدالت را به آتش
نکشید؟
مسعود پارسا
Iran (Islamic Republic of)
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۱
0
0
با سلام. هرچند این نظرات خوانده نمیشود و پاسخ داده نمبشود.ولی من یه خانواده 5 نفری هستم که اصلا سهام عدالت نتونستم ثبت نام کنم و هیچ سهمی هم به هیچ یک از اعضای خانواده و من داده نشد و از لحاظ درامدی و خانه و ماشین و سپرده بانکی و املاک جز افراد 100/ و صد درجه زیر صفر هستبم.چرا؟؟،،، حق ما را نمیدهید مگه ما جز این کشور نیستیم مگه ماکافریم و شما مسلمان ولی بنظرم برعکس شده شما کافر وما مسلمان هستیم. حرف سهام عدالت وعدل و جوابگو پیش خداوند متعال باشید. حق ماها اصلا خوردن نداره به خدای احد واحد
عباس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۳
0
0
باز نشستگان تامین اجتماعی که با این حقوق اندک باید از سهام عدالت بهره مند می شدن احتیاج به نام نویسی هم نبود باید بگیم سهام شانسی نه عدالت
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار