وزیر بهداشت برای نظارت بر مداوای مجروحان حادثه تروریستی عازم چابهار شد -راهبرد معاصر
پزشکیان: درباره برجام در نیویورک گفتگو‌هایی انجام شد / تلاش بر این است که با گفتگو این روند و تحریم‌ها را پیگیری کنیم روایت محسن رضایی از نفوذی‌های جاسوس پزشکیان در گفتگو با الجزیره: زمان پاسخ به ترور شهید هنیه را ما مشخص می‌کنیم رهبر معظم انقلاب: یاد شهیدان ضامن سلامت حرکت ملت ایران است پزشکیان پس از پایان سفر به نیویورک: با سران بیش از ۱۵ کشور گفتگو کردیم هیئت پارلمانی ایران عازم روسیه شد بررسی دوباره موضوع کنکور در شورای عالی انقلاب فرهنگی ظریف: ایران در ماه‌های گذشته به شدت در برابر اسرائیل از خود خویشتنداری نشان داده است در دیدار پزشکیان با ایرانیان مقیم آمریکا چه گذشت؟ + تصاویر پاسخ پزشکیان به پرسش یک خبرنگار درباره بازگشت به برجام پزشکیان نیویورک را به مقصد تهران ترک کرد دیدار نخست‌وزیر لبنان با پزشکیان رئیس شورای حاکمیتی سودان با رئیس‌جمهور ایران دیدار کرد پزشکیان: دیگر با چه زبانی بگوییم با کسی سر جنگ نداریم؟ | ما به هیچ کشور دیگری سلاح نمی‌دهیم که بجنگد ولیعهد کویت با پزشکیان دیدار کرد + عکس

وزیر بهداشت برای نظارت بر مداوای مجروحان حادثه تروریستی عازم چابهار شد 

وزیر بهداشت به منظور نظارت بر ارائه خدمات درمانی مطلوب به مجروحان حوادث تروریستی چابهار و راسک، عازم سیستان و بلوچستان شد.
تاریخ انتشار: ۲۲:۲۷ - ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 04
کد خبر: ۲۳۴۷۷۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ دکتر بهرام عین اللهی، وزیر بهداشت به منظور نظارت بر ارائه خدمات درمانی مطلوب به مجروحان حوادث تروریستی چابهار و راسک، عازم سیستان و بلوچستان شد.


عین‌اللهی در این سفر ضمن عیادت از مجروحان این حمله تروریستی، در جریان مداوا و خدمات ارائه شده به آن‌ها در مراکز درمانی ایرانشهر و چابهار قرار خواهد گرفت.

نظارت بر انتقال مجروحان برای دریافت خدمات درمانی تخصصی و فوق تخصصی به تهران و استان‌های همجوار از دیگر برنامه‌های وزیر بهداشت در این سفر است.

معاون درمان وزارت بهداشت نیز در این سفر وزیر بهداشت را همراهی خواهد کرد./ تسنیم 

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار