درگیری جوانان فلسطینی با عناصر متجاوز در کرانه باختری-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

درگیری جوانان فلسطینی با عناصر متجاوز در کرانه باختری

حمله‌های روزانه رژیم صهیونیستی علیه بخش‌های مختلف کرانه باختری همچنان ادامه دارد به طوری که بامداد امروز نظامیان صهیونیست به چند شهر این منطقه یورش بردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۳۱ - ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ - 2024 April 06
کد خبر: ۲۳۴۹۰۹

به گزارش راهبرد معاصر، شبکه فلسطین الیوم گزارش داد که در جریان حمله نظامیان صهیونیست به منطقه بیت امر واقع در شمال الخلیل درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و عناصر متجاوز رخ داده است.

 

نظامیان صهیونیست در این حمله تعدادی از جوانان فلسطینی را بدون دلیل موجه و قانونی بازداشت کردند.

 

این عناصر همچنین به اردوگاه شعفاط واقع در قدس اشغالی حمله کردند و با جوانان فلسطینی ساکن این اردوگاه درگیر شدند.

 

متجاوزان صهیونیست تعدادی از جوانان فلسطینی را در مسیر باب حطه واقع در قدس قدیم بازداشت کردند. آنها همچنین به شهر دورا واقع در جنوب الخلیل حمله کردند.

 

منابع فلسطینی روز گذشته نیز از درگیری مبارزان مقاومت با اشغالگران صهیونیست در اردوگاه نور شمس در شهر طولکرم خبر دادند.

 

این منابع بیان کردند که مقاومت فلسطین پس از یورش گروهی از نیروهای کماندوی صهیونیست به اردوگاه نور شمس با آن‌ها درگیر شده و در مسیر اشغالگران چند بمب دست‌ساز منفجر کردند.

 

گروهان‌های قدس گردان طولکرم از درگیری شدید مبارزانش با صهیونیست‌های اشغالگر در اردوگاه نور شمس خبر داد./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار