ناکامی نتانیاهو در تشکیل کابینه-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

ناکامی نتانیاهو در تشکیل کابینه

رسانه های صهیونیستی از ناکامی نتانیاهو در تشکیل ائتلافی برای ایجاد کابینه خبر داده اند. بر این اساس پیشبینی می شود که امروز نتانیاهو ناکامی اش را به رئیس رژیم صهیونیستی اطلاع دهد.
تاریخ انتشار: ۰۸:۰۱ - ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - 2019 September 29
کد خبر: ۲۳۵۱۲

به گزارش راهبرد معاصر؛ انتخابات اخیر رژیم صهیونیستی و عدم موفقیت کافی نتانیاهو و بنی گانتس در کسب آرای لازم به داستان درازی بدل شده است، رخدادی که پیامدش عدم شکل گیری کابینه صهیونیستی، آن هم در اوضاع کنونی منطقه است.

 

روز گذشته بود که وزیر انرژی اسرائیل از طرفین خواسته بود تا فارغ از اختلاف های فی مابین و جهت مقابله با ایران هر چه زودتر کابینه را تشکیل دهند، با این حال به نظر می رسد، نتانیاهو از تشکیل ائتلافی در این باره ناکام مانده است.

 

طبق اعلام نشریه کان رژیم صهیونیستی، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم قصد دارد تا فردا ماموریتی را که توسط روون ریولین رئیس رژیم صهیونیستی برای تشکیل کابینه به وی محول شده بود را بازگرداند.

 

بنابراین گزارش، نتانیاهو اعلام خواهد کرد که بنی گانتس رهبر حزب آبی و سفید با درخواست وی برای تشکیل کابینه فراگیر با نخست وزیری چرخشی موافقت نکرده است و از این رو نخست وزیر رژیم صهیونیستی قادر به تشکیل کابینه نیست.

 

رئیس رژیم صهیونیستی روز چهارشنبه نتانیاهو، رئیس حزب لیکود و نخست‌وزیر فعلی این رژیم را مأمور تشکیل کابینه کرد.

 

بعد از اعلام رسمی نتایج انتخابات سراسری در فلسطین اشغالی از سوی کمیته مرکزی انتخابات و مشخص شدن عقب بودن یک کرسی حزب لیکود از ائتلاف آبی‌وسفید بود که ریولین تعیین مامور تشکیل کابینه را به تعویق انداخت.

 

بر اساس نتایج رسمی منتشرشده از سوی کمیته مرکزی انتخابات رژیم صهیونیستی، ائتلاف «آبی و سفید» به رهبری «بنی گانتز» توانست با مجموع ۲۵.۸۱ درصد کل آراء، تعداد ۳۳ کرسی از پارلمان را به خود اختصاص دهد. حزب لیکود به رهبری «بنیامین نتانیاهو» نیز با مجموع ۲۵.۰۹ درصد آراء توانست ۳۲ کرسی را در کنست کسب کند.

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار