ذوالنوری: آمریکا دیگر تحریم جدیدی برای ایران ندارد-راهبرد معاصر
برنامه هفتم منابع مناسبی برای بالندگی دانشگاه‌ها فراهم کرده است خطیب: امنیت و قدرت ایران مورد اعتراف دوست و دشمن است رئیس جمهور: مسئولان به وعده‌های خود در خدمت‌رسانی به زائران اربعین عمل کنند پیشنهاددیوان‌محاسبات درباره شفافیت منابع هدفمندی یارانه‌ها اطلاعیه جدید سپاه درباره عملیات شهادت هنیه گزارش نیویورک‌تایمز از ترور شهید هنیه دروغ است طحان نظیف: طرح حمایت از مالکیت صنعتی در شورای نگهبان تائید شد دو ابهام شورای نگهبان درباره لایحه عفاف و حجاب مخبر: صهیونیست‌ها سیلی خواهند خورد سردار جلالی: طرح‌های پاسخ سریع به تهدیدات زیستی تدوین شود گفت‌وگوی وزیر کشور عراق و سردار احمدی‌مقدم درباره آخرین اقدامات اربعینی ایران و عراق سخنان هنیه در دیدار با رهبر انقلاب: ۶۰ نفر از خانواده ما در غزه شهید شدند کدام مقامات خارجی امروز با پزشکیان دیدار کردند؟ بیانیه شورای نگهبان: جهان به زودی شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهد بود واکنش علی لاریجانی به ترور هنیه

ذوالنوری: آمریکا دیگر تحریم جدیدی برای ایران ندارد

رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت:‌ آمریکا تمام تحریم‌های خود علیه جمهوری اسلامی را به کار گرفته و تحریم‌های جدید هم در حقیقت، تغییر رنگ و لعاب تحریم‌های قبل است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۳۳ - ۱۲ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 04
کد خبر: ۲۳۸۸۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس کمیسیون سیاست خارجی مجلس گفت:‌ آمریکا تمام تحریم‌های خود علیه جمهوری اسلامی را به کار گرفته و تحریم‌های جدید هم در حقیقت، تغییر رنگ و لعاب تحریم‌های قبل است.

 

حجت‌الاسلام مجتبی ذوالنوری نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب مبنی بر شکست خوردن فشارهای حداکثری آمریکا علیه ایران گفت: آمریکا تمام تلاش خود را در اعمال تحریم‌های حداکثری علیه ایران به کار گرفته و گزینه جدید مؤثری در این رابطه باقی نمانده که بخواهد آن را به‌کار گیرد.

 

وی افزود: کشورهای مختلف عملاً از تحریم‌های آمریکا علیه ایران تبعیت نکردند و در حال حاضر چین، روسیه، هند و کشورهای مختلف دیگر ارتباطات اقتصادی‌شان را به طور چشمگیری با جمهوری اسلامی ایران حفظ کردند. حتی نفت ما در بعضی جاها فروش می‌رود و کالای مورد نیاز هم به کشور وارد می‌شود.

 

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار داشت: آمریکایی‌ها دیگر تیری در ترکش ندارند تا بر علیه ایران به کار گیرند و تحریم‌هایی هم که اعمال می‌کنند غالبا یا تکراری است یا ظاهر این تحریم‌ها را عوض و آن را اعمال می‌کنند و لذا تیر آنها به سنگ خورده و اقدامات‌شان نتیجه نداده است.

 

ذوالنوری خاطرنشان کرد:‌با وجود تحریم‌های آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران ما هم نفت‌ما را صادر می‌کنیم و هم کالاهایی که در بیرون از مرزها برایشان بازاریابی شده از کشور صادر می‌شود و هم کالاهای مورد نیازمان را وارد می‌کنیم و جمهوری اسلامی به حول و قوه الهی این مسیر را طی کرده و از آن عبور می‌کنند.

منبع: فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده