روز ۲۱۲ طوفان الاقصی/ بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز-راهبرد معاصر
نیویورک تایمز: غرب برای گفتگو با ایران به بازرسان هسته‌ای جهان متوسل می‌شود بن‌سلمان در دیدار با اسد: بازگشت قدرتمندانه سوریه، به سود همه کشورهای عربی است رسانه اسرائیلی: آمریکا ارسال سلاح به تل‌آویو را از سر گرفت اردوغان: توافق صلح بین آذربایجان و ارمنستان، فرصت تاریخی است ناتو از اعضای خود خواست اوکراین را در اولویت قرار دهند واکنش حماس به بیانیه نشست سران عرب در منامه ایران ادعای آمریکا درباره وضعیت یمن را رد کرد آغاز دادرسی دیوان لاهه در پرونده شکایت آفریقای جنوبی علیه رژیم صهیونیستی رهبر انصارالله: آمریکایی‌ها حمله به رفح را طراحی کرده‌اند دیدار بشار اسد و بن سلمان در بحرین بیانیه عفو بین‌الملل به مناسبت سالگرد اشغال فلسطین تداوم درگیری‌های پراکنده مرزی طالبان و پاکستان آغاز نشست سران عرب در منامه/ درخواست بن‌سلمان درباره غزه عبداللطیف رشید: ایران هیچ دخالت نظامی در عراق ندارد زلنسکی در خارکیف: وضعیت میدانی به شدت سخت است

روز ۲۱۲ طوفان الاقصی/ بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز

تداوم حمله‌های هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه و جنوب لبنان و تهدیدات وزیر جنگ طلب تل آویو علیه نتانیاهو از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۱ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۳۹۲۴۲

به گزارش راهبرد معاصر، در حالی که حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی علیه سراسر نوار غزه و جنوب لبنان همچنان قربانی می‌گیرد یورش نظامیان صهیونیست به کرانه باختری باعث وقوع درگیری در این منطقه شده است.

 

بمباران بخش‌های مسکونی نوار غزه و جنوب لبنان

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی جنوب محله الزیتون واقع در شرق شهر غزه را بمباران کردند.

 

این حمله‌های وحشیانه رژیم صهیونیستی خانه‌های مسکونی را در محله السلام واقع در شرق شهر رفح در جنوب نوار غزه نیز در برگرفت. این جنگنده‌های متجاوز یک زمین زراعی در شمال اردوگاه المغازی در مرکز نوار غزه را نیز هدف قرار دادند.

 

سایت‌های فلسطینی نیز گزارش دادند که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی شهر دیرالبلح واقع در مرکز نوار غزه را بمباران کردند. این جنگنده‌های متجاوز همچنین منطقه الزوایده در مرکز نوار غزه را هدف قرار دادند.

 

علاوه بر بخش‌های مسکونی نوار غزه، ارتش اشغالگر قدس مجدداً بخش‌هایی از جنوب لبنان را هدف قرار داد.

 

بمباران سراسر نوار غزه طی بامداد امروز

در این حمله‌های بامدادی منطقه اللبونه واقع در اطراف الناقوره هدف قرار گرفت. گزارش‌های رسانه‌ای همچنین از هدف قرار گرفتن جبل بلاط واقع در جنوب لبنان توسط توپخانه رژیم صهیونیستی حکایت دارند.

 

خبرنگار الجزیره نیز گزارش داد که منطقه‌های الخیام و الضهیره در جنوب لبنان هدف حمله‌های جنگنده‌های ارتش اشغالگر قدس قرار گرفتند.

 

ملتهب شدن اوضاع کرانه باختری در سایه حمله نظامیان صهیونیست

این در حالی است که حمله‌های بامدادی نظامیان صهیونیست به کرانه باختری ادامه داشته و باعث وقوع درگیری در این منطقه شده است.

 

خبرنگار شبکه الجزیره تاکید کرد که اشغالگران صهیونیست بامداد امروز به منطقه بیت امر در شمال الخلیل یورش بردند. منابع محلی نیز از حمله عناصر متجاوز به روستای المغیر واقع در شمال شرق رام الله خبر دادند.

 

این منابع تصریح کردند که درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران در ورودی منطقه بیت امر به وقوع پیوست و متجاوزان به صورت گسترده از گازهای اشک آور استفاده کردند.

 

گردان‌های قدس نیز اعلام کردند که رزمندگان فلسطینی با عناصر صهیونیست در محور رفیدیا درگیر شده و آنها را به گلوله بستند. نظامیان صهیونیست همچنین به منطقه بیرزیت در شمال رام الله یورش برده و تعدادی از شهروندان فلسطینی را بازداشت کردند.

 

خانه‌های شهروندان فلسطینی در خیابان التعاون واقع در نابلس نیز شاهد حمله عناصر صهیونیست و تفتیش این خانه‌ها بودند. در جریان حمله متجاوزان به منطقه بیتا در نابلس نیز درگیری‌هایی میان جوانان فلسطینی و اشغالگران به وقوع پیوست./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده