شناسایی سالانه ۱۴۱ هزار مبتلا به سرطان/ سرطان‌های شایع در ایران چیست؟ کلاس درس مدارس ابتدایی دماوند و رودهن دوشنبه غیرحضوری است تتلو به اعدام محکوم شد؟ مدارس پایه ابتدایی فیروزکوه برای فردا غیر حضوری شد مرگ سالانه ۵۰ هزار نفر بر اثر مصرف دخانیات در کشور واریز باقیمانده پاداش پایان خدمت فرهنگیان در بهمن بازداشت برخی افراد در پی ترور قضات شهید محیط زیست: علت بوی نامطبوع در کهریزک، انتقال روزانه ۶ هزار تن پسماند به آرادکوه است پذیرش ۵۰۰ مجروح لبنانی در حادثه تروریستی انفجار پیجر‌ها در بیمارستان‌های ایران سخنگوی قوه‌قضائیه: در رابطه با حمله تروریستی امروز افرادی شناسایی و دستگیر شده‌اند تداوم بارش برف و باران تا دوشنبه در تهران / دمای پایتخت به صفر می‌رسد مدارس ابتدایی شیفت صبح دماوند فردا غیرحضوری شد دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی: تغییرات برای کنکور ۱۴۰۴ نیست فعالیت همه مدارس مقطع ابتدایی و استثنایی زاهدان فردا غیر حضوری شد ۲۷ سال، میانگین سن مادران در اولین فرزندآوری

جزئیات جدید از ۳ طبقه کردن میدان ونک

شهردار منطقه ۳ جزئیات جدیدی از سه طبقه کردن میدان ونک اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۳۹۲۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 در جمع خبرنگاران درباره سه طبقه کردن میدان ونک اظهار کرد: طرح طبقه زیرین میدان ونک، تونلی است که توسط حوزه معاونت فنی و عمران طراحی شده و مطالعات آن انجام شده است. تونلی که از بزرگراه حقانی (زیرچهارراه جهان کودک، زیر میدان ونک) به سمت ملاصدرا وصل می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به مترو، یک طبقه هم زیر مترو طراحی شده است. این موضوع درحال مطالعات است. کارهای مطالعاتی قرار است که امسال انجام شود و بعد از مطالعه، ‌در صورتی که جوابگو باشد وارد فاز اجرا می‌شود.

 

شهردار منطقه 3 در پاسخ به این پرسش که آیا این مطالعات به شورا ارائه شده است؟ گفت: هنوز مطالعات نهایی نشده است. جلسه‌ای را با مشاور طرح و مشاور مترو داشتیم. طرحی را مبنی بر دو طبقه کردن تونل مترو آوردند که یک طبقه مترو و یک طبقه سواره باشد.

 

جوانی با اشاره به اینکه این موضوع قبلا سابقه مطالعه در معاونت فنی و عمران داشته است، ادامه داد: زیرگذر جهان کودک و میدان ونک به سمت ملاصدرا و اتوبان شهید چمران قبلا طراحی شده و اسناد مطالعاتی در معاونت عمران موجود است.

 

وی افزود: پروژه بسیار بزرگ است و اگر بنا باشد حجم اولیه آن اجرا شود از چهارراه جهان کودک به سمت بزرگراه چمران بیش از دو کیلومتر و از تونل توحید بزرگتر است، کار بزرگی است و نیازمند مطالعات جدی است.

 

جوانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر این طرح تأیید شود در این دوره از مدیریت شهری اجرا می‌شود یا خیر گفت: اگر امسال مطالعات و زیرساخت‌ها انجام شود در سال آینده ممکن است به کلنگ‌زنی برسد. اما در فاز اجرا به صورت جدی، ممکن نیست. ما از معاونت فنی و عمران خواهش کردیم به علت اهمیت موضوع ترافیک چهار راه جهان کودک و میدان ونک و خیابان حضرت ولی‌عصر(عج) این پروژه را در اولویت قرار دهند که زیرگذر میدان ونک هم در برنامه مطالعاتی انجام شود که در آنجا هم زیرگذر و تونل مترو را داریم./ تسنیم

ارسال نظر