شیرخشک براساس سن و کد ملی نوزادان عرضه می‌شود شلیک شکارچیان به محیط‌بان زاوه ارسال نتایج ارزیابی داوطلبان ورود به دانشگاه فرهنگیان به سازمان سنجش تا ۱۵ مرداد/ انتخاب ۲۶ هزار و ۸۰۰ دانشجو معلم وجود ۳۰۰۰ دستفروش در متروی تهران/ ساماندهی دستفروشان تهران در ۳ فاز حداکثر سقف سنی متقاضیان عضویت هیئت علمی دانشگاه‌های غیر دولتی اعلام شد وضعیت هوای تهران نارنجی و آلوده است هشدار هواشناسی درباره رگبار، رعدوبرق و باد شدید در ۱۵ استان سخنگوی قوه قضاییه: در حمله به اوین تعدادی زندانی فرار کردند / ۵ زندانی جرایم مالی هم شهید شدند آخرین وضعیت پرداخت خسارات حادثه‌دیدگان انفجار بندر شهید رجایی ضرب و شتم شدید قرقبان فریدونشهری در حین ماموریت حفاظت از منابع طبیعی آیا حمله به اوین برای حذف برخی از جاسوسان اسراییلی بوده؟ تشکیل پرونده برای همتی و میرسلیم سخنگوی قوه قضاییه: شبکه‌های دشمن در داخل شناسایی شدند پیامد‌های استخدام و بکارگیری اتباع غیرمجاز هواشناسی ایران ۲۱ تیر / افزایش ابر و بارش پراکنده رگبار در اکثر نقاط

جزئیات جدید از ۳ طبقه کردن میدان ونک

شهردار منطقه ۳ جزئیات جدیدی از سه طبقه کردن میدان ونک اعلام کرد.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۹ - ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 05
کد خبر: ۲۳۹۲۸۴

به گزارش راهبرد معاصر، حمید جوانی؛ شهردار منطقه 3 در جمع خبرنگاران درباره سه طبقه کردن میدان ونک اظهار کرد: طرح طبقه زیرین میدان ونک، تونلی است که توسط حوزه معاونت فنی و عمران طراحی شده و مطالعات آن انجام شده است. تونلی که از بزرگراه حقانی (زیرچهارراه جهان کودک، زیر میدان ونک) به سمت ملاصدرا وصل می‌شود.

 

وی افزود: با توجه به مترو، یک طبقه هم زیر مترو طراحی شده است. این موضوع درحال مطالعات است. کارهای مطالعاتی قرار است که امسال انجام شود و بعد از مطالعه، ‌در صورتی که جوابگو باشد وارد فاز اجرا می‌شود.

 

شهردار منطقه 3 در پاسخ به این پرسش که آیا این مطالعات به شورا ارائه شده است؟ گفت: هنوز مطالعات نهایی نشده است. جلسه‌ای را با مشاور طرح و مشاور مترو داشتیم. طرحی را مبنی بر دو طبقه کردن تونل مترو آوردند که یک طبقه مترو و یک طبقه سواره باشد.

 

جوانی با اشاره به اینکه این موضوع قبلا سابقه مطالعه در معاونت فنی و عمران داشته است، ادامه داد: زیرگذر جهان کودک و میدان ونک به سمت ملاصدرا و اتوبان شهید چمران قبلا طراحی شده و اسناد مطالعاتی در معاونت عمران موجود است.

 

وی افزود: پروژه بسیار بزرگ است و اگر بنا باشد حجم اولیه آن اجرا شود از چهارراه جهان کودک به سمت بزرگراه چمران بیش از دو کیلومتر و از تونل توحید بزرگتر است، کار بزرگی است و نیازمند مطالعات جدی است.

 

جوانی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی بر اینکه اگر این طرح تأیید شود در این دوره از مدیریت شهری اجرا می‌شود یا خیر گفت: اگر امسال مطالعات و زیرساخت‌ها انجام شود در سال آینده ممکن است به کلنگ‌زنی برسد. اما در فاز اجرا به صورت جدی، ممکن نیست. ما از معاونت فنی و عمران خواهش کردیم به علت اهمیت موضوع ترافیک چهار راه جهان کودک و میدان ونک و خیابان حضرت ولی‌عصر(عج) این پروژه را در اولویت قرار دهند که زیرگذر میدان ونک هم در برنامه مطالعاتی انجام شود که در آنجا هم زیرگذر و تونل مترو را داریم./ تسنیم

ارسال نظر
پرطرفدارترین اخبار