حجت‌الاسلام سلیمی: رای‌گیری الکترونیکی موجب سهولت انتخابات شد-راهبرد معاصر
قاضی‌زاده:با سربازی اجباری مخالفم/نیازمند کماندو هستیم پورمحمدی در نشست خبری: حتما در دولتم از امثال آقای پزشکیان استفاده می‌کنم قالیباف: سیاستمداران نباید در کار تخصصی هنرمندان دخالت کنند اسلامی: بیش از ۶۵ محصول رادیودارویی در سطح کشور تولید می‌کنیم پهپادهای ایرانی؛ برگ برنده ایران در جنگ‌های آینده قالیباف: مشکلات معیشتی با ظرفیت‌های موجود حل شدنی است گروسی شفاف‌تر صحبت کند قالیباف با آیت‌الله جوادی آملی دیدار کرد این مشمولان سربازی معاف می شوند بهادری‌جهرمی: دولتمردانی که از نامزدها حمایت می‌کنند، مرخصی گرفته‌اند قالیباف: مردم ما شایسته استفاده از خودروی مناسب هستند اعلام وصول طرح الزام دولت به تروریستی اعلام کردن ارتش کانادا جزئیات برنامه‌های هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر آمریکایی محمد مخبر: شهید رئیسی به صورت میدانی رشد و رونق تولید را دنبال می‌کرد تاکید سرلشکرباقری بر افزایش حضور بانوان در سطوح دفاع و امنیت

حجت‌الاسلام سلیمی: رای‌گیری الکترونیکی موجب سهولت انتخابات شد

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی ضمن تقدیر از دست‌اندرکاران رأی‌گیری الکترونیکی در دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: رأی‌گیری الکترونیکی موجب سهولت فرآیند انتخابات شد.
تاریخ انتشار: ۱۴:۴۲ - ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 11
کد خبر: ۲۴۰۲۵۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی  ضمن اشاره به «فرآیند انتخابات الکترونیکی دور دوم مجلس شورای اسلامی»، گفت: از وزارت کشور، شورای نگهبان و دیگر عوامل به جهت برگزاری انتخابات الکترونیکی تشکر می‌کنم.


وی افزود: در این انتخابات شاهد سرعت و دقت بی‌نظیری بودیم. در شمارش دستی قاعدتاً اشتباه رخ می‌دهد اما رأی‌گیری الکترونیکی از این اشتباهات جلوگیری کرد و جای هیچ اما و اگری باقی نگذاشت.


عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: مجریان و افرادی که پای صندوق بودند کمتر اذیت شدند. جالب این است که رای‌دهندگان نیز راحت‌تر بودند. در رأی‌گیری کاغذی نوشتن لیست زمان‌بر بود و بسیاری از افراد کل لیست را به همین دلیل نمی‌نوشتند اما این روش موجب سهولت امر بر رأی‌دهندگان شد.


سلیمی با بیان این‌که انتخابات الکترونیکی الگوی خوبی بود، گفت: اميدوارم مقدمات این امر در همه انتخابات مهیا شود. رأی‌گیری الکترونیکی را در انتخابات شوراها نیز می‌توان اجرا کرد. این روش موجب جلب اعتماد مردم، انتخاب‌شوندگان و سهولت کار مجریان می‌شود.


وی در خاتمه عنوان کرد: به نوبه خودم صمیمانه از وزارت کشور، وزارت ارتباطات، شورای محترم نگهبان، نیروهای خدوم امنیتی، رسانه‌ها و تمام دست‌اندرکاران تشکر می‌کنم./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده