بایدن: ترامپ کاملا از تعادل خارج شده است-راهبرد معاصر
واکنش نمایندگی ایران به تحریم‌های خزانه داری آمریکا توافقات مالی ایران و روسیه از ماه آینده اجرایی خواهد شد مسکو: قرارداد جدیدی برای همکاری با ایران امضا خواهد شد وزیر جنگ اسرائیل: ایران بزرگ‌ترین تهدید برای آینده دنیاست اسماعیل هنیه: حمله به خانواده‌ام منجر به تغییر مواضع مقاومت نخواهد شد شرط سازمان ملل برای تداوم کمک‌ به غزه وزیر دفاع آمریکا از تشدید تنش‌ها در مرز لبنان ابراز نگرانی کرد تحریم‌های آمریکا علیه ۵۰ شخص و نهاد به بهانه ارتباط با ایران تأکید وزیر خارجه نپال بر تقویت مناسبات دوجانبه با ایران هشدار کرملین به ارمنستان: با پیوستن به اتحادیه اروپا بازار روسیه را از دست خواهید داد تأکید وزیر خارجه کویت بر توسعه روابط با ایران تاکید باقری بر عزم جدی تهران در توسعه روابط با ریاض جلسه شورای امنیت با محوریت تحولات نوار غزه آغاز مذاکرات عضویت اوکراین در اتحادیه اروپا حملات پهپادی و موشکی مقاومت لبنان به شمال اراضی اشغالی

بایدن: ترامپ کاملا از تعادل خارج شده است

جو بایدن رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد که شکست دونالد ترامپ در انتخابات ۲۰۲۰ در او تغییراتی ایجاد کرد و اکنون وی "به وضوح تعادل" ندارد.
تاریخ انتشار: ۲۳:۰۸ - ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 12
کد خبر: ۲۴۰۴۸۳

به گزارش راهبرد معاصر؛ بایدن در یک گردهمایی خصوصی در منطقه مدینه واقع در واشنگتن گفت: واضح است که وقتی ترامپ در سال ۲۰۲۰ شکست خورد، چیزی در او تغییر کرد. او نه تنها به باختن در سال ۲۰۲۰ وسواس پیدا کرده، بلکه به وضوح تعادل خود را از دست داده است. شما باید به آنچه او به مردم می‌گوید گوش دهید.»

بایدن همچنین اعتراف کرد از نظرسنجی‌ها که حاکی از نزدیک بودن رقابت است، آگاهی دارد. اگرچه او گفت که تیمش نسبت به وضعیت رقابت احساس خوبی دارد.

میانگین نظرسنجی‌ها در آمریکا نشان می‌دهد که ترامپ در نظرسنجی‌های ملی با کمی بیش از یک درصد از بایدن جلوتر است. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده