سردار رادان: مردم ‌ایران از طرح عفاف و حجاب نور حمایت کردند-راهبرد معاصر

سردار رادان: مردم ‌ایران از طرح عفاف و حجاب نور حمایت کردند

فرمانده کل انتظامی کشور، مسیر دشمنان را اول ایجاد تردید و بعد تغییر و به‌وجود آوردن استحاله عنوان کرد و گفت: مردم ‌ایران از طرح عفاف و حجاب نور حمایت کردند.
تاریخ انتشار: ۱۱:۵۶ - ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 13
کد خبر: ۲۴۰۵۶۳

به گزارش راهبرد معاصر، سردار ‌احمدرضا رادان‌ در نشست هم‌اندیشی با فضلا، نخبگان، اساتید دانشگاه و فعالان مردمی عفاف و حجاب استان گیلان که ‌در سالن مجتمع خدماتی رفاهی غدیر شهرستان رشت برگزار شد، اظهار‌ داشت: خدا را شاکریم که توفیق شد در دهه کرامت به کرامت انسان‌ها بپردازیم.

 

وی با اشاره به جنگ تحمیلی و اینکه حکایت جنگ آن موقع تطابق ذهن و عین بوده است، افزود: حکایت امروز ما دعوا عین و ذهن نیست. در جنگ نرم امروز ذهن و عین باهم درآمیختگی ندارند.

 

فرمانده کل انتظامی کشور با اعلام اینکه در دوران جنگ سخت زمانی یک شهید که می‌آمد چهار رزمنده از آن محله می‌رفت و هر مجروح صد ملاقاتی داشت و برای هر کس نقشی تعریف شده و چندین ستاد تشکیل شده بود.

 

این مقام ارشد انتظامی ضمن تاکید بر ضرورت تشکیل ستادهای پشتیبانی بیان داشت:  امروز هم اگر کسی در میدان این جنگ نرم است باید مورد حمایت واقع شود.

 

سردار رادان ادامه داد: هدف دشمنان اندلسی کردن ایران اسلامی است و دشمنان در این مسیر ابتدا به دنبال ایجاد تردید و بعد تغییر و به‌وجود آوردن استحاله هستند.

 

وی با اشاره به اینکه دشمن با روش نرم و موریانه‌ای در حال تلاش برای تخریب بنیان‌های خانواده در ایران است، اظهار‌ داشت: در این خصوص باید از دریچه فرهنگی وارد شویم.

 

فرمانده کل انتظامی کشور به حوادث انقلاب و بعد از آن اشاره کرد و اذعان‌داشت: چرخ انقلاب در حال حرکت است.

 

این مقام ارشد انتظامی با بیان اینکه ما در موضوع حجاب در حال ادای تکلیف خود هستیم، افزود: مردم به صورت عینی از طرح عفاف و حجاب نور حمایت کرده و باید از این سفره استفاده کنیم.

 

‌مطالبه‌گری برای رسیدن به اهداف عالیه طرح نور

سردار ‌رادان‌ همچنین در حاشیه نشست هم‌اندیشی با فضلا، نخبگان، اساتید دانشگاه و فعالان مردمی عفاف و حجاب استان گیلان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: گیلان دیدار قهرمانان، رزمندگان، سردار جنگل و آیت الله بهجت و علمای دینی است؛  گیلان بدون تردید یکی از نقاطی است که می‌تواند در بحث عفاف و حجاب نقش موثر و سازمانی داشته باشد.

 

فرمانده کل انتظامی کشور با بیان اینکه مردم گیلان در همه عرصه ها همچون جنگ سخت، نیمه سخت و نرم ثابت کردند مردمی آگاه و بصیر هستند بر حضور مردم گیلان در صحنه و بر عهده گرفتن مطالبه‌گری از سایر دستگاه‌ها برای سرعت بخشیدن به طرح نور در رسیدن به اهداف عالیه آن تاکید کرد.

 

وی در پایان با اشاره به استمرار اجرای طرح نور" عفاف و حجاب" بیان داشت: قطعا با مطالبه‌گری مردم از مسئولان سرعت رسیدن به اهداف عالیه این طرح بیشتر خواهد شد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده