خط‌ونشان سازمان حمایت برای گران فروشان بلیت اربعین-راهبرد معاصر

خط‌ونشان سازمان حمایت برای گران فروشان بلیت اربعین

عباس تابش با اشاره به تشدید نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان بر روند قیمت ارائه خدمات حمل و نقلی برای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: بر اساس توافقات انجام شده از 20 مهر ماه تا اربعین، تمامی خطوط حمل و نقلی اعم از ریلی، جاده‌ای و هوایی، حق هیچگونه افزایش قیمتی را ندارند و خدمات حمل و نقلی حتی در بسیاری از موارد، کاهشی نیز بوده است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۲ - ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - 2019 October 07
کد خبر: ۲۴۱۳۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ رئیس سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان با بیان خدمات حمل و نقل ریلی، هوایی و جاده‌ای حق هیچگونه افزایش قیمتی را برای زائران اربعین ندارند، از برخورد جدی با هرگونه گرانفروشی خبر داد.



عباس تابش با اشاره به تشدید نظارت سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان بر روند قیمت ارائه خدمات حمل و نقلی برای زائران اربعین حسینی اظهار کرد: بر اساس توافقات انجام شده از 20 مهر ماه تا اربعین، تمامی خطوط حمل و نقلی اعم از ریلی، جاده‌ای و هوایی، حق هیچگونه افزایش قیمتی را ندارند و خدمات حمل و نقلی حتی در بسیاری از موارد، کاهشی نیز بوده است.

 

رئیس سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان گفت: همچنین با توجه به اعلام صورت گرفته، قیمت بلیت هواپیما در مسیر تهران به نجف و بالعکس، 2 میلیون و 200 هزار تومان است و بلیت یک طرفه نیز یک میلیون و 100 هزار تومان در نظر گرفته شده است و فروش هرگونه بلیت با قیمت بالاتر از قیمت‌های اعلام شده، قطعاً تخلف است و در صورت معرفی متخلفان، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

 

وی در ادامه با بیان اینکه متاسفانه برخی سایت‌های متخلف و غیرمجاز اقدام به عرضه بلیت هواپیما با قیمت‌هایی بیش از قیمت‌های اعلامی می‌کنند افزود: متاسفانه بعضاً با سایت‌های خلق‌الساعه‌ای مواجه هستیم که اقدام به گرانفروشی در این بخش می‌کنند که در صورت مواجهه با این تخلفات، قطعاً برخورد قانونی با متخلفان انجام خواهد شد؛ این در حالی است که تا امروز حدود 25 سایت متخلف در این بخش شناسایی و با آن‌ها برخورد شده است.

منبع: تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده