ثبت تردد ۶۰ هزار خودرو در آزادراه تهران ـ شمال / پیش‌بینی موج سنگین ترافیک در آخر هفته تالاب قره قشلاق چهاربرج بعد از ۱۵ سال جانی دوباره گرفت هواشناسی استان تهران اطلاعیه داد تعویق یک هفته‌ای امتحانات پایان‌ترم این دانشگاه/ غیبت در امتحانات باعث حذف درس می‌شود؟ گام تازه ایلان ماسک به سوی شبکه اینترنت تمام‌فضایی کاهش نسبی دما از فردا در بسیاری از استان‌ها / هشدار سیلاب در شمال و گردوخاک در شرق کشور ترافیک سنگین در محور‌های شمالی/ این مسیر‌ها تا اطلاع بعدی مسدود است عاشورا و تاسوعا کدام مراکز خدمات‌رسان تهران تعطیل است؟ خبر خوش معاون رئیس قوه قضائیه برای دانش‌آموختگان حقوق جاده چالوس دوطرفه شد آموزش و پرورش: امتحانات نهایی بدون تغییر برگزار می‌شود محدودیت‌های ترافیکی تاسوعا و عاشورا در قم آنفلوآنزای تابستانی از راه رسید/ این استان‎‌ها بالاتر از آستانه هشدار محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال اعمال می‌شود اختلال همزمان در ایتا، بله و سروش پلاس ۱۴ شهر ایران رکورددار گرما در خرداد ۱۴۰۵

نحوه ثبت نام دانش آموزان میان پایه ها تشریح شد

نحوه ثبت نام دانش آموزان میان پایه ها تشریح شد مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه والدین از بابت ثبت نام دانش آموزان به صورت میان پایه نگرانی نداشته باشند گفت: ثبت نام این افراد پس از درج نمره انجام می شود.
تاریخ انتشار: ۱۱:۲۳ - ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2024 May 19
کد خبر: ۲۴۱۳۹۲

به گزارش راهبرد معاصر،  سیدمجتبی هاشمی مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه برای سال تحصیلی جدید حدود ۱۶ میلیون دانش‌آموز در مدارس ثبت نام خواهند کرد گفت: این افراد برای ثبت‌نام سه پایه تحصیلی ورودی یعنی اول ابتدایی، پایه‌های هفتم و دهم، به مدرسه مراجعه کنند اما مابقی دانش‌آموزان که میان پایه هستند، بعد از ثبت نمره قبولی در پایه بالاتر به صورت الکترونیک و خودکار ثبت‌نام می‌شوند؛ پس والدین خیالشان راحت باشد که اگر دانش‌آموز آنها میان پایه است، ثبت نام آنها بدون مراجعه به مدرسه و بعد از درج نمره قبولی، در همان مدرسه محل تحصیل اتفاق خواهد افتاد.

 

وی با تاکید بر اینکه ثبت نام‌ها به صورت الکترونیکی هم امکان پذیر است گفت: اما این موضوع نافی مراجعه مردم به مدارس برای رفع مشکلات نیست، لذا دستورالعملی آماده و به مدارس ارسال شده که بر اساس آن ثبت‌نامها هم به صورت الکترونیکی و هم حضوری است بنابراین اگر مردم احساس می‌کنند دغدغه آنها با ثبت‌نام الکترونیکی رفع می‌شود و یا این گونه راحت‌تر هستند، از همین روش الکترونیکی استفاده کنند اما بدانند ثبت نام به صورت حضوری هم ممکن است.

 

مدیرکل ارزیابی و عملکرد وزارت آموزش و پرورش افزود: اگر والدین در ثبت‌نام به مشکل برخوردند، جهت مدیریت و تسهیل‌گری این امر می توانند به ستادهای ثبت‌نام دانش‌آموزان در آموزش و پرورش مناطق مراجعه داشته باشند. ثبت‌نام در حوزه مدارس ابتدایی به معاونت ابتدایی و در حوزه متوسطه هم به معاوت متوسطه مربوط می‌شود که همکاران در این معاونتها کارها و مشکلات را رفع خواهند کرد./ مهر

ارسال نظر
captcha
پرطرفدارترین اخبار
آخرین اخبار