حملات راکتی حزب‌الله به مقر تازه تاسیس لشکر ۹۱ اسرائیل-راهبرد معاصر

حملات راکتی حزب‌الله به مقر تازه تاسیس لشکر ۹۱ اسرائیل

حزب‌الله لبنان امروز پنجشنبه در موج جدید حمله راکتی گسترده علیه شمال فلسطین اشغالی، یک مقر تازه تاسیس لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داد.
تاریخ انتشار: ۱۳:۴۷ - ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 23
کد خبر: ۲۴۲۰۹۷

به گزارش راهبرد معاصر؛ حزب‌الله لبنان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شریف آنها و در چارچوب پاسخ به حمله تروریستی رژیم صهیونیستی در کفر دجال، مقر فرمانده لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است. حزب‌الله لبنان تاکید کرد که با ده‌ها راکت کاتیوشا مقر تازه تاسیس لشکر 91 ارتش رژیم صهیونیستی در پایگاه ایلیت را هدف قرار داده است.
پیش از انتشار این بیانیه، ارتش رژیم صهیونیستی از شلیک بیش از 30 راکت از جنوب لبنان به سمت منطقه الجلیل و فعال شدن آژیر هشدار در شمال فلسطین اشغالی خبر داده بود. 
رسانه‌های اسرائیلی نیز از فعال شدن آژیرهای هشدار در شهرک‌های اشغالی بیت هیلل، کفار گلعادی، کفار یووال، متولا، المناره، معیان باروخ، مرگلیوت و مسکاف عام خبر دادند.
 وبگاه‌های خبری شهرک‌نشینان صهیونیست در شمال فلسطین اشغالی نیز تصاویری از موج جدید حملات راکتی حزب‌الله لبنان علیه منطقه الجلیل و صد و رهگیری بر از آنها از توسط پدافند رژیم صهیونیستی را منتشر کردند.
خبرنگار شبکه المیادین نیز از انفجار یک خودروی زرهی رژیم صهیونیستی در حومه شهرک الناقوره و وقوع آتش‌سوزی در این محل خبر داد./فارس

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار