روز ۲۳۱ طوفان‌الاقصی/ تداوم حملات وحشیانه هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه-راهبرد معاصر

روز ۲۳۱ طوفان‌الاقصی/ تداوم حملات وحشیانه هوایی و زمینی رژیم صهیونیستی به غزه

رژیم صهیونیستی از زمین و هوا به حملات ددمنشانه خود به مناطق مختلف باریکه غزه ادامه داده که بر اثر آن شماری دیگر از فلسطینی ها شهید و برخی دیگر زخمی شدند.
تاریخ انتشار: ۰۸:۳۶ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۲۴۲۱۴۹

به گزارش راهبرد معاصر، در دویست و سی و یکمین روز از جنگ غزه، رژیم صهیونیستی به حملات خود به مناطق مختلف غزه ادامه داد و از زمین و هوا این باریکه را زیر آتش گرفت که بر اثر آن شماری شهید و برخی دیگر زخمی شدند.

 

رژیم صهیونیستی مرتکب جنایت جدید علیه آوارگان در شهر دیرالبلح در مرکز غزه شد. در جریان بمباران آپارتمان مسکونی خانواده ایوبی در خیابان المعامل در منطقه الدرج شهر غزه ۵ نفر شهید شدند.

 

منابع فلسطینی از آتش سوزی مهبب ایجاد شده همزمان با تداوم حملات هوایی رژیم صهیونیستی به اردوگاه جبالیا در شمال غزه خبر دادند.

 

پهپادهای رژیم صهیونیستی نیز خیابان هشتم در جنوب شهر غزه و در منطقه مسجدی در این شهر را هدف قرار دادند. همچنین در جریان بمباران منطقه الشعبیه در شهر غزه ۱۰ نفر شهید شدند.

 

این درحالی است که روز گذشته وزارت بهداشت غزه اعلام کرده بود که رژیم صهیونیستی، ۹ جنایت جدید در مناطق مختلف نوار غزه انجام داده که بر اثر آن ۹۱ نفر شهید و ۲۱ نفر دیگر هم زخمی شدند.

 

این وزارتخانه شمار شهدای تجاوزات رژیم صهیونیستی به منطقه نوار غزه از هفتم اکتبر (۱۵ مهرماه) تا به به ۳۵ هزار و ۸۰۰ نفر اعلام کرد. وزارت بهداشت غزه همچنین آخرین آمار مجروحان این جنایات را ۸۰ هزار و ۱۱ تن اعلام کرد.

 

این وزارتخانه همچنین اعلام کرده بود که پیکر شماری از شهدا در زیر آوار مانده و برخی دیگر نیز در کنار جاده‌ها رها شده اند که به دلیل تجاوزات مستمر صهیونیست‌ها، نهادهای امدادرسان قادر به انتقال آنها نیستند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده