ارتش یمن: دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم-راهبرد معاصر

ارتش یمن: دو کشتی اسرائیلی را هدف قرار دادیم

ارتش یمن اعلام کرد که نیروهای مسلح این کشور سه عملیات منحصر به فرد علیه کشتی‌هایی اسرائیلی و کشتی‌هایی که عازم بنادر رژیم صهیونیستی هستند، انجام داده است.
تاریخ انتشار: ۱۸:۳۵ - ۰۴ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 24
کد خبر: ۲۴۲۱۸۳

به گزارش راهبرد معاصر، سرتیپ «یحیی سریع» سخنگوی نیروهای مسلح یمن امروز جمعه در راهپیمایی مردم یمن در میدان السبعین صنعاء اعلام کرد که نیروهای مسلح یمن سه عملیات منحصر به فرد علیه سه کشتی در دریای سرخ، دریای عرب و دریای مدیترانه انجام داده است.

 

سخنگوی نیروهای مسلح یمن افزود که کشتی اسرائیلی (MSC ALEXANDRA) را در دریای عرب با تعدادی موشک بالستیک هدف قرار داده است.

 

نیروهای مسلح یمن همچنین از هدف قرار دادن کشتی (YANNIS) متعلق به یک شرکت یونانی در حین عبور از دریای سرخ به عنوان بخشی از مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها خبر داد.

 

در این بیانیه آمده است که سومین کشتی که هدف نیروهای مسلح یمن قرار گرفت کشتی اسرائیلی ESSEX بود که با تعدادی موشک در دریای مدیترانه هدف قرار گرفت.

 

نیروهای مسلح یمن به همه شرکت‌هایی که با رژیم صهیونیستی تعامل و همکاری می‌کنند هشدار داد که کشتی‌های آن‌ها هدف قرار خواهند گرفت.

 

در بیانیه نیروهای مسلح یمن آمده است که نیروهای مسلح این کشور با عزم کامل، به اجرای مرحله چهارم تشدید عملیات‌ها برای حمایت از ملت مظلوم فلسطین تا پایان تجاوز و رفع محاصره غزه ادامه خواهد داد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده