امیر آشتیانی: ریشه‌های مستحکم جمهوری اسلامی ایران مانع بروز اختلال در کشور است-راهبرد معاصر

امیر آشتیانی: ریشه‌های مستحکم جمهوری اسلامی ایران مانع بروز اختلال در کشور است

وزیر دفاع با بیان اینکه ریشه‌های مستحکم جمهوری اسلامی نمی‌گذارد اختلالی در کشور ایجاد شود، گفت: سطحی از اقتدار و صلابت در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که در مقابل هر اتفاقی مقاوم هست. چراکه ریشه‌های انقلاب اسلامی مستحکم است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۳۶ - ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 26
کد خبر: ۲۴۲۴۳۱

به گزارش راهبرد معاصر، امیر محمدرضا آشتیانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای در گفت‌وگو با پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در حاشیه مراسم یادبود رییس‌جمهور شهید و همراهانش عنوان کرد: ساختار نظام ما یک ساختار منسجم و مستحکم است و مقام معظم رهبری در راس این ساختار حضور دارند و حضور ایشان بنیه‌ای است که این کشور را حفظ می‌کند.


وزیر دفاع افزود: مردم ما اساساً اسلام عزیز و ولایت مطلقه فقیه را پذیرفته‌اند. بنابراین؛ شاهد هستیم که همانند دوران حضرت امام خمینی(ره) این کشور تا زمانی که در مسیر اسلام و ولایت فقیه حرکت می‌کند، آسیبی متحمل نمی‌شود.


امیر آشتیانی با اشاره به عدم اختلال در روند حرکت کشور و تداوم آن توسط هیأت دولت و همه ارکان کشور با تأسی از مقام معظم رهبری اظهار کرد: سطحی از اقتدار و صلابت در نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد که در مقابل هر اتفاقی مقاوم هست. چراکه ریشه‌های آن به واسطه انقلاب اسلامی مستحکم است./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده