دیدار فرزندان دبیران کل حزب‌الله لبنان با خانواده رئیس جمهور شهید-راهبرد معاصر

دیدار فرزندان دبیران کل حزب‌الله لبنان با خانواده رئیس جمهور شهید

  دختران سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و شهید سید عباس موسوی دبیرکل فقید این جنبش با حضور در بیت رئیس جمهور شهید، پیام تسلیت سید حسن نصرالله را به خانواده شهید آیت‌الله رئیسی ابلاغ کردند.
تاریخ انتشار: ۲۱:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۷۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ خانم زینب نصرالله دختر حجت الاسلام والمسلمین سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان و خانم سیده بتول موسوی دختر شهید سید عباس موسوی دبیرکل فقید حزب الله لبنان به همراه پنج نفر از نمایندگان این جنبش، با حضور در بیت رئیس جمهور شهید، پیام تسلیت سید حسن نصرالله را به خانواده شهید آیت الله رئیسی ابلاغ کردند.

در این دیدار صمیمی نمایندگان حزب الله لبنان با اشاره به برخی ویژگی های شخصیتی، مدیریتی و سجایای اخلاقی شهید رئیسی از جمله اخلاص، ولایتمداری، تدین و مردم داری، به حمایت مستمر رئیس جمهور شهید از محور مقاومت، بویژه مقاومت اسلامی لبنان اشاره و بر ضرورت تداوم راه و رویکرد ایشان تاکید کردند.

حاضران همچنین لزوم تدوین و انتشار آثار گوناگون در خصوص شخصیت و سیره این شهید عزیز و ترجمه ان به زبان های دیگر را مورد تأکید قرار دادند.

به گزارش ایرنا، آیت الله سید ابراهیم رئیسی خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد «قیز قلعه‌سی» به سمت تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شد و با همراهان خود همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا(ع) به مقام رفیع شهادت نائل آمد./ایرنا

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار