سفیر ایران در عراق: رژیم صهیونیستی عامل بنیادین بی‌ثباتی در منطقه است-راهبرد معاصر
واکنش روسیه به تصمیم آمریکا برای استقرار سامانه موشکی در آلمان سید حسن نصرالله: هدف غرب لطمه زدن به ارزش‌های مرتبط با جهاد، شهادت و مقاومت بود واکنش ایران به ادعای استفاده از تسلیحات تهران توسط یمن آمریکا تحریم‌هایی را علیه رژیم صهیونیستی اعمال کرد طعنه رهبر انصارالله به فرار ناو آمریکایی: شما از شیر غران، گریخته‌اید، نه یک موش! نتانیاهو: هر توافقی باید به اسرائیل اجازه دهد به جنگ بازگردد موافقتنامه جامع همکاری ایران و روسیه بزودی امضا می‌شود استقرار سفیر جمهوری آذربایجان در تهران در آینده نزدیک حماس: تاکنون هیچ خبر جدیدی درباره مذاکرات به ما داده نشده است سرنگونی پهپاد رژیم صهیونیستی در شمال نوار غزه قالیباف و پوتین دیدار کردند سرویس اطلاعات خارجی روسیه: واشنگتن به دنبال جایگزین برای زلنسکی است وضعیت زندانیان ایرانی محور گفت‌وگوی سفیر ایران و معاون وزیر دادگستری ترکیه واکنش کرملین به بیانیه پایانی نشست ناتو قرارداد یک میلیارد دلاری مراکش با رژیم صهیونیستی در بحبوحه جنگ در غزه

سفیر ایران در عراق: رژیم صهیونیستی عامل بنیادین بی‌ثباتی در منطقه است

سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق در دیدار سفیر انگلیس با وی، گفت: موجودیت و اشغالگری رژیم صهیونیستی عامل بنیادین ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه است.
تاریخ انتشار: ۲۱:۵۱ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۷۹

به گزارش راهبرد معاصر؛ آل صادق سفیر جمهوری اسلامی ایران در عراق امروز دوشنبه میزبان استیون هیچن سفیر انگلیس در محل سفارت کشورمان بود.

سفیران جمهوری اسلامی ایران و انگلیس در عراق در این ملاقات در خصوص آخرین تحولات منطقه‌ای و بین‌المللی گفتگو کردند.

سفیر کشورمان با اشاره به واکنش گسترده دولت و ملت عراق نسبت به شهادت رئیس‌جمهور کشورمان و همراهان ایشان، عمق روابط برادرانه دو ملت ایران و عراق را مورد تأکید قرار داد.

وی همچنین در خصوص جنایت‌های مستمر رژیم صهیونیستی تصریح کرد علیرغم فشار افکار عمومی جهانی و تغییر نسبی مواضع دولت‌های غربی و نهاد‌های بین‌المللی (در جهت حمایت از فلسطین)، سران جنایتکار اسرائیل دست از قتل عام مردم بی‌گناه غزه برنمی‌دارند.

آل صادق در ادامه موجودیت و اشغالگری رژیم صهیونیستی را عامل بنیادین ناامنی و بی‌ثباتی در منطقه توصیف کرد. / ایرنا

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار