عنایتی: تنها چیزی که ما را از هدف دور می‌کند عجله کردن است-راهبرد معاصر

عنایتی: تنها چیزی که ما را از هدف دور می‌کند عجله کردن است

سرمربی تیم فوتبال پیکان اعتقاد دارد تنها چیزی که در دیدار فردا مقابل فولاد خوزستان این تیم را از هدفش دور می‌کند، عجله کردن است.
تاریخ انتشار: ۲۲:۰۶ - ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 27
کد خبر: ۲۴۲۷۸۴

به گزارش راهبرد معاصر؛  رضا عنایتی در نشست خبری پیش از دیدار پیکان مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: هفته‌های پایانی لیگ و شرایط جدول برای همه تیم‌ها حساس است. می‌دانم هر دو تیم تلاش می‌کنند که از این بازی امتیاز خوبی بگیرند. ما هم آماده‌ایم که با یکدل بودن بچه‌ها نتیجه را به نفع خودمان رقم بزنیم. می‌دانیم با فولادی بازی داریم که بازیکنان و امکانات خوبی دارد و یک مقدار عجیب است اینجای جدول قرار دارد. 

وی افزود: خود من هم شاگرد ویسی بودم و خاطرات خوبی دارم. آرزوی موفقیت برای او دارم و مطمئنم می‌تواند فولاد را از این شرایط خارج کند. از هر لحاظ آماده این بازی هستیم تا شرایط‌مان را در جدول بهتر کنیم. تمام تمرکزمان روی این بازی است و امیدوارم فردا با یک شجاعت خوب مبارزه کنیم. چند بازیکن مصدوم داریم که آرزو می‌کنم هر چه سریع‌تر برگردند. تلخ‌ترین آنها هم ثابت ایمانی بود که ما را ناراحت و نگران کرد. امیدواریم هر چه سریع‌تر برگردد. مطمئنم بازیکنان جایگزین همانطور که نشان دادند، کیفیت خوبی دارند و فردا تلاش می‌کنند تا دست پر از زمین خارج شویم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اشتباهات داوری تصریح کرد: من نباید در مورد داوری حرف بزنم، اما چیزی که مشخص است اشتباهات داوری نزدیک به 13 امتیاز از تیم ما گرفته است، اشتباهاتی که همه کارشناسان به آن اذعان داشتند. ما اشتباهات را اینطور فرض می‌کنیم که شاید شانس ما بوده است. امیدوارم با توجه به اینکه داوران باتجربه‌ای برای این بازی‌ها می‌گذارند، اشتباهات به کمترین حد خود برسد تا نتایج عادلانه رقم بخورد. ما امیدواریم فردا داوران روز خوبی را پشت سر بگذارند. ما احترام می‌گذاریم و هیچ وقت دنبال جار و جنجال نبودیم و احترام می‌گذاریم.

عنایتی در واکنش به این پرسش که با توجه به اینکه بازی آخر پیکان با استقلال است به نظر می‌رسد دیدار فردای این تیم مقابل فولاد بازی مرگ و زندگی باشد، گفت: می‌توانیم بگوییم که اینطور است. در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد. فکر می‌کنم فولاد فشار بیشتری را نسبت به ما تحمل می‌کند، چون در خانه و مقابل تماشاگرانش بازی می‌کند. شرایط جدولی آن تیم هم طوری است که شاید بخواهد همه توانش را بگذارد. ما عجله نداریم که هر کاری در زمین انجام دهیم. به بچه‌ها هم گفتیم که تنها چیزی که می‌تواند ما را از هدف‌مان دور کند عجله کردن است. شرایط ما خوب بود، ولی در سه هفته‌ای که نتیجه‌ نگرفتیم اینطور شد. نمی‌خواهم بگویم اما به گواه کارشناسان ما صحنه‌های عجیبی را به خاطر داوری از دست دادیم. وقتی همه اینها را کنار هم می‌گذاریم، جمع کردن بازیکن جوان سخت است. نمی‌توانیم کاری کنیم و زندگی ادامه دارد. باید تمام تلاش‌مان را به کار بگیریم تا از دو بازی آینده امتیاز به دست بیاوریم.

وی در پاسخ به سؤالی درباره ورزشگاه میزبان دیدار هفته سی‌ام پیکان مقابل استقلال و اینکه گفته می‌شود شاید این مسابقه در اراک برگزار شود، توضیح داد: من اطلاعی در مورد اینکه بازی‌های‌مان کجا برگزار می‌شود، ندارم. باشگاه هر دستوری بدهد من باید اطاعت کنم. ان‌شاءالله از بازی فردا عبور کنیم و بعد باشگاه اطلاع رسانی می‌کند./تسنیم

مطالب مرتبط
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده