روز ۲۳۵ طوفان الاقصی/ شبِ سخت آوارگان فلسطینی در میان خون و آتش-راهبرد معاصر

روز ۲۳۵ طوفان الاقصی/ شبِ سخت آوارگان فلسطینی در میان خون و آتش

تشدید حملات رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه به ویژه شهر رفح و بالا گرفتن اختلافات میان نتانیاهو و وزرای کابینه اش از جدیدترین اخبار مربوط به فلسطین است.
تاریخ انتشار: ۰۹:۱۳ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۳۲

به گزارش راهبرد معاصر، شب گذشته یکی از سخت‌ترین شب‌ها برای آوارگان فلسطینی مستقر در شهر رفح بود به طوری که رژیم صهیونیستی به صورت وحشیانه از زمین و هوا این منطقه را بمباران کرد.

 

بمباران وحشیانه مناطق مسکونی نوار غزه

خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ساعات گذشته به شدت از زمین و هوا نوار غزه را کوبیدند.

 

بر اساس این گزارش، جنگنده‌های متجاوز صهیونیستی اردوگاه جبالیا واقع در شمال نوار غزه را بمباران کردند. در جریان بمباران مناطق مسکونی در اردوگاه البریج واقع در مرکز نوار غزه چندین فلسطینی به شهادت رسیده و زخمی شدند.

 

توپخانه رژیم صهیونیستی نیز حملات سنگینی را علیه شرق اردوگاه البریج و شمال اردوگاه النصیرات و همچنین مناطق المغراقه و الزهرا در مرکز نوار غزه انجام داد.

 

شب سخت آوارگان فلسطینی در شهر رفح

در میان حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی علیه سراسر غزه، شهر رفح که میزبان صدها هزار آواره فلسطینی است شب سختی را پشت سر گذاشت.

 

شبکه المیادین گزارش داد که رژیم صهیونیستی شب گذشته حملات همزمان زمینی و هوایی شدیدی علیه غرب شهر رفح انجام داده است.

 

علاوه بر این، توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق مختلف شهر رفح را زیر آتش گرفت. این حملات توپخانه ای ساختمان بیمارستان اندونزی در محله تل السلطان در غرب شهر رفح را نیز دربرگرفت.

 

همچنین پهپادهای رژیم صهیونیستی با پرواز برفراز شهر رفح به ویژه مناطق غربی آن به صورت بی امان به سمت آوارگان فلسطینی شلیک کردند.

 

بمباران چادر آوارگان فلسطینی در محله تل السلطان واقع در غرب رفح چندین شهید و زخمی برجای گذاشت. نظامیان صهیونیست طی بامداد امروز یک قبرستان در غرب شهر رفح را نیز ویران کردند.

 

بمباران زمینی و هوایی رژیم صهیونیستی علیه مناطق مسکونی شهر رفح باعث شد فلسطینی‌های زیادی در این منطقه آواره شوند.

 

این در حالی است که شهر رفح خود میزبان صدها هزار آواره فلسطینی است. خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که خانواده‌های فلسطینی محله تل السطان را ترک کرده اند.

 

خبرنگار شبکه الجزیره نیز گزارش داد که کادر پزشکی و بیماران در مرکز درمانی تل السلطان و بیمارستان اندونزی در غرب رفح محاصره شده اند./ مهر

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده