خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس-راهبرد معاصر

خبر خوش برای هواداران استقلال و پرسپولیس

دبیر سازمان لیگ توضیحاتی را درمورد دیدارهای ۲ هفته پایانی لیگ برتر ارائه کرد.
تاریخ انتشار: ۱۰:۲۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۴۵

به گزارش راهبرد معاصر؛ محمدرضا کشوری‌فرد درمورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ برای همزمانی دیدارهای ۲ هفته باقی‌مانده لیگ برتر و نقش کمیته صیانت در کاهش تنش‌ها، اظهار داشت: چند هفته‌ای است که جلسات کارگروه صیانت برگزار می‌شود و بازی‌ها در هفته قبل همزمان شروع و به خوبی تمام شد. دیده‌بان‌های نظارت بر برگزاری مسابقات داریم و حتی داوران و ناظران خودمان از نزدیک تحت نظارت هستند.

 

وی افزود: در تمام بازی‌های هفته ۲ ناظر داریم. یک ناظر مسابقه و ناظر ویژه که بازی را کامل تحت نظارت داشته باشد. از تمام باشگاه‌ها خواهش می‌کنم بازی جوانمردانه و پاک انجام بدهند و حق به حقدار برسد و هرکسی بیشتر تلاش کرده موفق باشد.

 

دبیر سازمان لیگ تصریح کرد: تمام بازی‌ها ساعت ۲۰ آغاز می‌شود. یک رسانه خبری منتشر کرده بود که چرا بازی‌ها همزمان تمام نمی‌شود؟! مگر ممکن است چنین اتفاقی بیفتد.

 

کشوری‌فرد درپاسخ به این سوال که آیا نیمه‌های دوم را همزمان شروع خواهند کرد، توضیح داد: سعی می‌کنیم همزمان باشد. البته ممکن است یک مسابقه ۲۰ دقیقه تاخیر داشته باشد زیرا تیمی که به رختکن رفته، بازیکن سرد می‌شود اما در تمام دنیا شروع همزمان بازی‌ها مهم است. نیمه دوم بازی‌های پرسپولیس و استقلال خوزستان با نساجی و استقلال را همزمان شروع کردیم. نیمه دوم را هم می‌توانیم تا حدی کنترل کنیم.

 

وی درمورد احتمال تغییر ساعت دیدارهای هفته پایانی با توجه به برگزاری فینال لیگ قهرمانان اروپا بین رئال مادرید و دورتموند از ساعت ۲۲:۳۰ شنبه آینده، توضیح داد: در حال همفکری هستیم تا با صدا و سیما همکاری کنیم و مردم همه بازی‌ها را ببینند. احتمال دارد دیدارهای هفته آخر را ساعت ۱۹ آغاز کنیم. ساعت این مسابقات قطعا تغییر می‌کند و فردا شب این موضوع را هم اعلام خواهیم کرد.

 

دبیر سازمان لیگ درمورد محل برگزاری دیدار پیکان و استقلال، گفت: فعلا قرار است بازی در همان ورزشگاه دستگردی برگزار شود اما پیکان به دلیل میزبانی باید نظر بدهد. 

 

کشوری‌فرد درخصوص اینکه استقلال شانس قهرمانی دارد و آیا می‌خواهند بازی را بدون تماشاگر برگزار کنند، عنوان کرد: ممکن است پیکان هم در خطر سقوط باشد. به همین دلیل نمی‌توانیم مثل سایر تیم‌ها، حق میزبانی را از پیکان بگیریم و باید عدالت را برقرار کنیم.

 

وی ادامه داد: نمی‌گویم بازی صد در صد بدون تماشاگر برگزار می‌شود. باید دید درمورد دیدارهای هفته بیست و نهم چه اتفاقی می‌افتد. برنامه‌هایی داریم اما اجازه بدهید در آینده صحبت کنیم.

 

دبیر سازمان لیگ درپاسخ به این سوال که آیا برگزاری این بازی در اراک یا قزوین جزء همین برنامه‌ها است، گفت: قرار شد بعدا درموردش صحبت کنیم. فردا پس از برگزاری بازی‌ها این موضوع را اعلام خواهیم کرد زیرا تکلیف تا حد زیادی مشخص می‌شود./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده