حرکت سازمان لیگ به سود پرسپولیس ناخواسته بود!-راهبرد معاصر

حرکت سازمان لیگ به سود پرسپولیس ناخواسته بود!

سازمان لیگ با همزمانی دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر ناخواسته به سود تیم پرسپولیس عمل کرد.
تاریخ انتشار: ۱۵:۱۰ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۹۰۴

به گزارش راهبرد معاصر؛ طبق قانون  سازمان لیگ تنها مکلف است دیدارهای دو هفته پایانی لیگ برتر را به صورت همزمان برگزار کند اما بر اساس تصمیم سازمان لیگ این فصل دیدارهای سه هفته پایانی لیگ برتر به صورت همزمان برگزار می‌شود.

 

نیمه اول دیدار نساجی در برابر استقلال در حالی با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت که پرسپولیس ۳ گل از تیم استقلال خوزستان خورده بود و شاگردان جواد نکونام با این ذهنیت نیمه دوم بازی با نساجی را شروع کردند که با تساوی هم با دو امتیاز اختلاف نسبت به تیم پرسپولیس در صدر جدول باقی می‌مانند. استقلال در برابر نساجی در نهایت به نتیجه مساوی بدون گل دست پیدا کرد، در حالی که پرسپولیس با نتیجه ۴-۳ از سد استقلال خوزستان گذشت و به صدر جدول رسید.

 

حالا با گذشت چند روز از پایان بازی‌های هفته بیست و هشتم و شروع دیدارهای هفته بیست و نهم بسیاری از کارشناسان و قدیمی‌های استقلال می‌گویند استقلال از نتیجه ای که در نیمه نخست دیدار پرسپولیس در برابر استقلال خوزستان رقم خورد متضرر شد و با این ذهنیت که نتیجه این دیدار تغییر نمی‌کند، به تساوی در برابر نساجی راضی شد. به باور خیلی‌ها اگر استقلال می‌دانست که برای تدوام صدرنشینی باید نساجی را شکست دهد حتما به هر صورتی که می‌شد در این بازی برنده از میدان بیرون می‌آمد اما زمانی ضرورت برد را درک کرد که کار از کار گذشته بود و دیگر وقتی برای جبران وجود نداشت./ خبرورزشی

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده