پیشنهاد خاتمی به صدر برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری-راهبرد معاصر
نامه انتخاباتی ۲۶۰۰ عالم اهل سنت به رهبر انقلاب ستاد انتخابات کشور: تبلیغات انتخابات فردا ۸ صبح به پایان می‌رسد تأکید مخبر بر مسئولیت شرعی و قانونی مسئولان درباره مشارکت بهادری‌جهرمی: آیین‌نامه پذیرش صدور ضمانت‌نامه دولتی برای شرکت‌های بخش خصوصی تصویب شد حمایت حسن روحانی از مسعود پزشکیان شروع فرصت‌های ۱۵ دقیقه‌ای نامزدها در تلویزیون از ساعت ۱۸ اعلام رئوس برنامه‌های قالیباف در حوزه ارتباطات سخنگوی سپاه: راهبرد انتخاباتی سپاه دعوت به مشارکت حداکثری و ممنوعیت ورود مصداقی است وحیدی: 61 میلیون نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند تصمیم جدید رسانه ملی برای تبلیغات کاندیداهای ریاست‌جمهوری انتخابات در چه صورتی به مرحله دوم کشیده می‌شود؟ تفاوت‌‌های اساسی مناظرات انتخاباتی اخیر با ادوار گذشته امروز آخرین روز تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری است جزئیات و زمان برگزاری مراسم اربعین شهید جمهور و همراهانش قالیباف بعد از مناظره: مشارکت اقتدار ملی ما است

پیشنهاد خاتمی به صدر برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری

محمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفته که با رئیس دولت اصلاحات دیدار کرده و خاتمی به او پیشنهاد نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری را داده است.
تاریخ انتشار: ۱۲:۱۷ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۶۷

به گزارش راهبرد معاصر، با نزدیک شدن به روز ثبت‌نام انتخابات ریاست جمهوری اخبارهای مختلفی درباره احتمال کاندیداتوری چهره‌ها و شخصیت‌های سیاسی منتشر می‌شود.


بر همین اساس سیدمحمد صدر عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام طی گفت‌وگویی درباره کاندیداتوری خود در انتخابات ریاست جمهوری گفته که هنوز تصمیم قطعی نگرفته و در حال بررسی است.


این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در رابطه با خبر  دیدار خود با سیدمحمد خاتمی تاکید کرده که من اخیرا با سیدمحمدخاتمی دیدار داشتم و او به دلیل لطفی که به من داشت به من پیشنهاد کاندیداتوری داد./ تسنیم

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده