سروری: ۳۳ هزار باغ در تهران شناسنامه دار شدند-راهبرد معاصر

سروری: ۳۳ هزار باغ در تهران شناسنامه دار شدند

نائب رئیس شورای شهر تهران گفت: ۳۳ هزار باغ در این دوره مدیریت شهری شناسنامه‌دار شده و شورا و شهرداری کارنامه موفقی در این باره دارند.
تاریخ انتشار: ۱۳:۲۴ - ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - 2024 May 28
کد خبر: ۲۴۲۸۷۷

به گزارش راهبرد معاصر، مهدی پیرهادی عضو شورای شهر تهران در خصوص کاشت درخت گفت: سازمان جنگل‌داری اقداماتی در بوستان سرخه حصار انجام داده و در بوستان چیتگر و لویزان نیز سازمان جنگل داری در کنار شهرداری که بهره بردار بوستان هاست و باید ورود کند و نسبت به جلوگیری از آفت زدگی در بوستان‌ها به ویژه بوستان چیتگر که معضلی جدی است، اقدام کند.

 

وی با بیان اینکه شهرداری نیز موارد را پیگیری و به شورا اعلام کند، گفت: اگر لازم باشد ما از دادستانی موضوع را پیگیری خواهیم کرد و  اگر نیاز به اصلاح افراد باشد مراجع باید نسبت به این موضوع اقدام کنند.

 

در ادامه پرویز سروری نائب رییس شورای شهر تهران گفت: در چند ماه اخیر خبری توسط امپراتوری رسان‌ ای غرب و دوستان غافل مبنی بر قطع شدن درختان بوستان قیطریه منتشر شده است که با واکنش محیط زیست که اعلام کرده هیچ درختی قطع نشده مشخص است چه مواردی به دروغ منتشر شده است.

 

وی گفت: ۳۳ هزار باغ در این دوره شناسنامه دار شده و شورا و شهرداری کارنامه موفقی در این زمینه داشته‌اند.


به اعتقاد سروری، عده‌ای در کمین نشسته‌اند و با دروغ پردازی‌های بی‌مایه تلاش می‌کنند واقعیت ها به گوش مردم نرسد و از رئیس سازمان حفاظت محیط زیست تقدیر می کنیم که مشت دروغ گویان را باز کرد.

 

همچنین در ادامه جلسه  سید احمد علوی گفت: عده ای ۱۰ تا ۱۵ سال در سرای محلات زحمت کشیده اند و  فارغ از نگاه ها می طلبد تصمیمات در ستاد مشارکت های محله ای با احتیاط گرفته شود که زندگی افراد آسیب نبیند. وی بیان کرد: اگر دوستان نگران دخالت شورا در اجرا هستند ما نیز نگرانیم که شهرداری در سیاست گذاری ورود کرده و تصمیم گیری کند و باید اجازه دهند که شورا سیاست گذاری های خود را انجام دهد./ فارس

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار