علت تعطیل نشدن پارک‌ها و بوستان‌ها در پایتخت + جزئیات-راهبرد معاصر

علت تعطیل نشدن پارک‌ها و بوستان‌ها در پایتخت + جزئیات

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران ضمن انتقاد به تعطیل نشدن پارک‌های پایتخت گفت:بوستان‌ها مقدس‌تر از زیارتگاه‌ها نیست.
تاریخ انتشار: ۱۴:۱۴ - ۳۰ آبان ۱۳۹۹ - 2020 November 20
کد خبر: ۶۷۴۹۸

به گزارش راهبرد معاصر؛ حسن خلیل آبادی، عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران درباره تعطیلی احتمالی بوستان‌ها طی دو هفته آینده گفت:‌ تعطیلی سراسری در پیشگیری از کرونا حائز اهمیت است و سبب قطع زنجیره انتقال این بیماری می‌شود.
 
این عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران با بیان اینکه مدیریت شهری تابع تصمیمات ستاد مقابله با کرونا است، گفت: هر چند به نظرم در حال حاضر در فصل پاییز و سرما به سر می‌بریم و میزان مراجعات به بوستان‌ها و پارک‌ها نسبت به بهار و تابستان بسیار کمتر است ولی در خانه ماندن و قطع زنجیره کرونا بسیار حائز اهمیت محسوب می‌شود.
 
وی با بیان اینکه مردم باید شخصا مراقب سلامت خود باشند،‌گفت:‌ هر محلی که سبب تجمع افراد شود و حتی‌ کلونی‌های 8 تا 10 نفره ایجاد کند می‌تواند محل انتقال کرونا باشد.لذا پیشگیری از این تجمع‌ها امری ضروری است.
 
عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران گفت:‌تعطیلی بوستان‌ها اگر سبب پیشگیری از شیوع کرونا باشد باید حتما انجام گیرد چرا که بوستان‌ها جایگاهی بالاتر از زیارتگاه‌ها و اماکن مقدس که تعطیل شده‌اند ندارند.
 
وی درباره آمار فوتی‌های کرونا در پایتخت گفت:‌ تهران به لحاظ کرونا وضعیت خوبی ندارد و بر اساس اعلام وزارت بهداشت همچنان شرایط قرمز در پایتخت داریم.
 
خلیل‌آبادی خاطرنشان کرد: آمار مرگ و میرهای کرونا در تهران به میزان مرگ‌ و میرهای عادی روزانه رسیده و باید پروتکل‌ها با جدیت اجرا شود./ بهداشت نیوز
 
 
 
ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار